به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، روند جذب مشتریان بانک در طول سالهای اخیر رشد شتابانی به خود گرفته است. هر چند نخستین بانک قرضالحسنه کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده، اما ۸ میلیون نفر یعنی بیش از ۵۰ درصد ۱۴.۵ میلیون نفر مشتری این بانک، از سال ۱۳۹۸ به این سو به جمع این خانواده بزرگ افزوده شدهاند.
تنها در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲میلیون و ۲۰۰هزار نفر مشتری بانک قرضالحسنه مهر ایران شدند. این روند در سال جاری نیز با شتاب ادامه داشته؛ بهطوری که به تعداد مشتریان بانک در فصل بهار ۵۷۲هزار نفر افزوده شد. از این تعداد، مدیریت شعب استان تهران ۵۸هزار نفر، شعبه مستقل مرکزی طالقانی حدود ۴۵هزار و مدیریت شعب اصفهان تقریباً ۴۱هزار نفر را به خود اختصاص دادهاند.
مجموع آمار مدیریت شعب استان تهران و شعبه مستقل مرکزی طالقانی نشان میدهد، ۱۸ درصد از مشتریان جذب شده در سال جاری، ساکن استان تهران هستند.
یکپنجم مشتریان جدید بزرگترین بانک قرضالحسنه کشور تهرانیاند
بیش از ۵۷۰هزار مشتری در سه ماهه نخست سال جاری به بانک قرضالحسنه مهر ایران پیوستهاند که از این تعداد تقریباً یک پنجم ساکنان استان تهرانند.