به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، ملکی این اقدام را در راستای ارتباط اثربخش با مشتریان و ذی نفعان عنوان کرد و گفت : بیمه ایران با راه اندازی این مرکز تماس و استفاده از ابزارهای ارتباطی و فناوری های نوین توانست ارتباط موثر واثر بخشی با مشتریان برای رفع ابهامات و پاسخگویی به سئوالات، شکایات و نارضایتی ها وپیگیری درخواست ها، ایجاد نماید .
با توجه به شرائط حاکم بر بازار بیمه کشور ، تسریع و آسان سازی ارائه خدمات بیمه ای برای مردم عزیز کشورمان ، یک نیاز ضروری به شمار می آید و بر این اساس ما با هماهنگی مدیریت بازاریابی با حضور در این مرکز و برقراری ارتباط مستقیم با ذی نفعان و بیمه گزاران ، پاسخگوی سوالات بیمه ای در رشته بیمه نامه های اموال خواهیم بود.