به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، متعاقب بخشنامه فوق، الزام به ارائه حداقل یک سوم خدمات بانکی در قالب پنجره واحد خدمات هوشمند به برخی از بانکها ابلاغ گردید که در حال حاضر سامانه های همچون مشاهده نسخه الکترونیکی قراردادهای ذینفع و راهنین و ضامنین (تسهیلات من)، پذیرش اینترنتی تسهیلات، اینترنت بانک صنعت و معدن، استعلام شبا و استعلام ضمانتنامه در این پرتال قابل دسترسی می باشد.
شایان ذکر است مطابق با برنامه سال جاری در چارچوب بانکداری دیجیتال، مقرر است خدمات دیگری مانند مشاهده قبوض پرداخت شده، درخواست بسته شدن حسابهای راکد و درخواست فعال یا غیر فعالسازی ارسال پیامک روی پنجره واحد خدمات دولت این بانک قرار گیرد.
سامانه “تسهیلات من” بانک صنعت و معدن روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند قرار گرفت
بانک صنعت و معدن در راستای بخشنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، موفق شد سامانه “تسهیلات من” با قابلیت ارائه گزارش از وضعیت تسهیلاتی که کاربر نقش ذینفع، ضامن یا راهن را داراست با امکان رویت قرارداد، روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.irارائه نماید.