• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

تاکید معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران بر نقش کلیدی اپراتورها در تحول دیجیتال بانکی

  • کد خبر : 70401
  • 06 خرداد 1402 - 21:52
تاکید معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران بر نقش کلیدی اپراتورها در تحول دیجیتال بانکی

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه امروز تحول دیجیتال دیگر مراجعه به شعب بانک‌ها و معطلی را نمی‌پذیرد، گفت: تحول دیجیتال یعنی هر کس بتواند به صورت سلف سرویس خدمات بانکی خود را از طریق تلفن همراه و یا کیوسک دریافت کند که این موضوع در ابتدا نیاز به فرهنگ سازی گسترده در مجموعه بانک دارد و در گام بعدی، اپراتورها نقش بسیار کلیدی و‌ موثری در این زمینه خواهند داشت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر علیرضا ماهیار در نخستین سمینار آموزشی تحول دیجیتال در صنعت بانکی که با هدف تعامل‌ بیشتر و آشنایی با ظرفیت‌های ایرانسل در تحول بانکداری دیجیتال و همچنین معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل ویژه بانک‌ها برگزار شد، ضمن قدردانی از ایرانسل به عنوان اولین اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال صنعت بانکی کشور و با اشاره به شاخص ۱۶۰ درصدی ضریب نفوذ تلفن‌های همراه در کشور افزود: به طور میانگین هر ایرانی دارای حساب بانکی، یک تلفن هوشمند است و این موضوع بدان معناست که هر کاربر شبکه بانکی مجهز به یک بانک هوشمند است.

در این مراسم که سهیل سیاح عضو هیأت مدیره و معاون شبکه و امنیت شرکت پارس تکنولوژی سداد، مجید ترکمانی رئیس اداره کل شبکه و زیر ساخت بانک و جمعی از مدیران ارشد ادارات امور استانی بانک، شرکت داده‌ورزی سداد، شرکت پارس تکنولوژی سداد و جمعی از مدیران ارشد ایرانسل حضور داشتند، طرفین به بررسی زیرساخت شبکه ایرانسل در مسیر تحول دیجیتال و آشنایی با روند پشتیبانی از مشترکان سازمانی ایرانسل در این صنعت پیشرو، پرداختند.

همچنین محسن یوسف‌پور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز با تمرکز بر شیوه‌های جدید کسب و کارهای دیجیتال، به تشریح راهکارهای ایرانسل برای توسعه صنعت بانکداری اشاره کرد و گفت: امروزه، اقتصاد و فضای تعاملات اجتماعی، تحت تأثیر تحولات فناوری و فرصت‌های ناشی از آن، به شکل بی‌سابقه‌ای دستخوش تغییر شده‌اند. ایرانسل، در حوزه کسب‌وکار سازمانی، تبدیل شدن به شریک تجاری منتخب سازمان‌ها برای توسعه جغرافیایی، نفوذ در بازارها، افزایش اثربخشی کسب‌وکار و ارائه راهکارهای سازمانی را چشم‌انداز خود قرار داده و مأموریت خود را به ارمغان آوردن فرصت‌های فوق، برای افراد و سازمان‌ها تعریف کرده است تا بتوانند در کنار زندگی بهتر، موثرتر باشند.

وی اظهار کرد: ایرانسل با توجه به مأموریت راهبردی خود و به عنوان نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران، آمادگی کامل و لازم برای ایجاد و برقراری شبکه اختصاصی در سازمان‌ها و صنایع را دارد و بر این اساس، ایرانسل تسریع در توسعه شبکه ۵G در صنایع کشور و ارائه خدمات End to End برای ایجاد تحول دیجیتال در صنایع کشور، به ویژه صنعت بانکداری را در اولویت فعالیت‌های راهبردی خود قرار داده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=70401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.