• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

0

بانک مهر ایران در مسیر تبدیل به بانکی تمام هوشمند قرار دارد

  • کد خبر : 6999
  • 22 دی 1399 - 12:32
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل به بانکی تمام هوشمند قرار دارد

سلیمان توکلی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با همراهی یوسف نجدی مدیر امور استان‌های این بانک در سفری دو روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید تعدادی از شعب استان با همکاران ستادی استان نیز دیدار کردند.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، توکلی ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت و کارکنان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بانک علی‌رغم دارا بودن محدودیت‌هایی مانند امکان نداشتن پرداخت نرخ سود به سپرده‌ها که یک بانک قرض‌الحسنه با آن روبروست، توانسته مانند سال‌های گذشته به رشد منابع قابل قبولی دست یابد که نشان از همت بالای همکاران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشورمان دارد. وی جذب منابع مؤثر، حفظ مشتریان و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه را از اهداف و اولویت‌های بانک دانسته و اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی از نظر اقتصادی دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید تلاش شود تا سهم بیشتری از بازارهای هدف را جذب کند. نجدی در این بازدید ضمن تشکر از تلاش‌های مدیر شعب استان آذربایجان شرقی و سایر همکاران این استان، بانک مهر ایران را در مسیر تبدیل شدن به بانکی تمام هوشمند توصیف کرد و مؤلفه‌های این هدف را مشتریان بانک، زیرساخت‌ها و منابع انسانی دانسته و بر لزوم تقویت آن‌ها تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=6999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.