• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

مدیر عامل بیمه ایران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی و حسابرسی

  • کد خبر : 69564
  • 25 اردیبهشت 1402 - 14:15
مدیر عامل بیمه ایران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی و حسابرسی

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید بازرسی و حسابرسی ، که در ساختمان مرکزی شرکت و با حضورعلی نظامی رئیس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی و هیات همراه ، اعضای هیات مدیره ، معاونین و مدیران بیمه ایران برگزار شد ، با شاره به آمار عملکرد بیمه ایران در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت : بیمه ایران در سال گذشته ، با فروش بیش از ۴۷ هزار میلیارد تومان در رشته های مختلف ، حق بیمه کسب کرده و مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان نیز خسارت پرداخت نموده است .

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی با تقدیر و قدردانی از عملکرد مدیر کل پیشین بازرسی و حسابرسی و آرزوی موفقیت برای مدیر کل جدید ، تسهیل و تسریع در فرآیند جبران خسارت  بیمه شدگان و ذی نفعان را یکی از عوامل تاثیر گذار در  آرامش بیشتر مردم و توسعه فرهنگ بیمه عنوان کرد و گفت : بر اساس تاکیدات وزیر محترم امور اقتصادو دارایی و تکالیف مجمع ،  با اصلاح فرآیند ها  ، ایجاد و راه اندازی سامانه های بر خط و غیر حضوری بیمه ایران من و مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته SRM ، به توفقیات بزرگی  برای  ارائه خدمات پس از فروش و رسیدگی و پرداخت آسان و سریع خسارت به زیاندیدگان دست پیدا کردیم و قطعا  ، این روند خدمت رسانی با تلاش های صورت گرفته و به روزرسانی فرآیندها در سال جاری ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل بیمه ایران با بیان اینکه  اصلاح فرآیند ها و حرکت در مسیر دیجیتالی کردن سیستم های صدور و پرداخت خسارت  موجب شفاف سازی و اصلاح  روندهای نظارتی و عملکردی شرکت شده  ، تصریح کرد :  خروج از سیستم های سنتی و توجه به نیاز های بازار و بیمه شدگان یکی از اولویت های اساسی ، همواره مورد تاکید اعضای هیات مدیره بوده و در این راستا اقدامات بسیار خوبی در زمینه فن آوری های نوین و حوزه دیجیتال صورت گرفته و با ایجاد بیش از ۲۵ داشبورد تخصصصی ، امکان بسیار خوبی  در حوزه های استخراج آنی و لحظه ای آمار عملکرد در رشته های مختلف و حوزه بیمه گری ، نظارتی ، فعایت همکاران نماینده و … صورت گرفته است .

شریفی وصول مطالبات را یکی دیگر از اولویت های شرکت برشمرد و اظهار داشت : با پیگیری های اعضای هیات مدیره ، مدیران و کارشناسان حقوقی ، معاونت حقوقی ریاست جمهوری رای خود را به نفع بیمه ایران برای وصول مطالبات معوق بیمه  ایران از بنیاد شهید را صادر کرده و درسال جاری این مطالبات بصورت اوراق و سهام به بیمه ایران واگذار خواهد شد .

  رئیس هیات مدیره بیمه ایران ، حضور در جشنواره شهید رجایی،  یک شنبه های نوورانه و رونمایی از طرح های جدید ، رتبه بندی و پالایش بیش از ۱۴۰۰۰ نماینده ،  پیگیری پرونده مهم پروژه های ساختمانی ،  هتل عباسی اصفهان  ، اخذ تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان حمایت ، تمرکز بیشتر در حوزه پرداخت خسارت ، سامانه‌های برخط و نوآورانه  و خدمات پس از فروش را دست آورد های مهم بیمه ایران دانست و خواستار ایجاد شرائط مناسب برای رقابت سالم در بازار بیمه کشور شد.

مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران ،  در این جلسه صنعت بیمه را ، یک صنعت انسان محور توصیف کرد و گفت :  بزرگترین سرمایه بیمه ایران بعنوان یک شرکت دولتی ،  سرمایه انسانی آن است ، کارکنان بیمه ایران در شرایط نابرابری که تمام ابزارهای رقابتی با تکیه بر مولفه های موثر در جذب پرتو در اختیار سایر  شرکت ها قرار دارد ، در بازار رقابت و فعالیت دارند، علی رغم این موضوع  بیمه ایران کماکان از این آزمون نیز سربلند بیرون آمده و ضمن حفظ و حراست از نام و برند شرکت ،  به عنوان بنیانگذار و یگانه شرکت دولتی توانسته ،  با کسب اعتماد عمومی و جذب پرتفوی حداکثری ، به دستاوردهای بسیار خوبی برسد .

وی در ادامه خواستار  جذب و تقویت نیروی انسانی شرکت برای  جانشین پروری و انتقال دانش و تجربه همکاران با نهایت امانت داری شد و تاکید کرد : بیمه ایران برای ماندگاری ، بهره برداری و ایفای نقش موثر در صنعت بیمه کشور ، باید از حمایت های لازم برای  تامین نیروی انسانی در راستای تداوم  فعالیت های خود برخوردار  باشد .

سادات میر عضو هیات مدیره بیمه ایران در ایت جلسه ،  با اشاره  به موضوع رقابت بیمه ایران با سایر شرکت ها و شرائط سخت مدیریتی در بیمه ایران ، خواستار ورود نهاد ناظر و نهاد های نظارتی به نرخ شکنی و شرائط رقابتی ناسالم حاکم بر بازار بیمه کشور شد و اظهار داشت : با در نظر گرفتن مولفه های مختلف رقابتی ، بیمه ایران بعنوان یک شرکت دولتی با  بیش ۳۰ شرکت غیردولتی در شرائطی که هیچ گونه محدودیت قانونی برای این شرکت ها وجود ندارد ،  در  حال رقابت و ارائه خدمات است .

مهدوی نیا عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز در این جلسه ،  اجرای تکالیف تعیین شده از سوی  مجمع بیمه ایران و وزیر امور اقتصاد و دارایی را موفقیت بزرگی برای شرکت دانست و  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و عملیات بیت‌المقدس ، بیان داشت : اداره کل بازرسی ، حسابرسی و کنترل داخلی مسئولیت خطیری را بر عهده دارد و بر این اساس از مدیر کل جدید انتظار داریم در کنار مسئولیت های بازرسی  به بخش حسابرسی که چند سالی است مغفول مانده ، توجه ویژه ای داشته باشد ،  ما در بیمه ایران قبل از بازرسی ،  به کنترل های  داخلی و حسابرسی نیاز داریم تا  خیلی از مسائل قبل از وقوع کنترل شود .

مقدسی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز در این جلسه ، با اشاره به گوشه ای از عملکرد ، اقدامات و برنامه های شرکت گفت : در سال جاری با توجه به اقدامات خوبی که با ایجاد کمیته ارزیابی عملکرد و همکاری و تلاش مضاعف مدیریت بازرسی و معاونت برنامه در حوزه های مختلف صورت گرفته و همچنین  بر اساس شاخص ها و معیار های ارزیابی های ۳۶۰ درجه و جشنواره شهید رجایی و حمایت‌ها و مدیریت‌ها مستندات خوبی نیز جهت درج در سامانه مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی آماده شده که به محض باز شدن سامانه در آن بارگذاری خواهد شد.

  وی همچنین مرکز ارتباط با ذی نفعان و پاسخگویی ۲۴ ساعته SRM را دستاورد بزرگی برای شرکت برشمرد و اظهار داشت  : این مرکز بعنوان یک مرکز ۱۱۸ تخصصی آماده ارائه انواع خدمات در رشته های مختلف بیمه ای به بیمه شدگان و مردم عزیز کشورمان است .

این خدمت یکی از امتیازات برجسته بیمه ایران نسبت به سایر شرکت ها  در زمینه پاسخگویی های به نیاز های مردم بشمار می آید و گزارشات مختلفی که از بازخورد نظرات مردم از این مرکز گرفته می شود ، در بسیاری از مواقع منجر به بهبود فرآیند ها شده است.

گفتنی است در این آیین مجید زارع مدیر کل سابق حسابرسی و بازرسی گزارشی از دوران مدیریت خود ارائه نمود و در ادامه علی دوستار مدیر کل جدید نیز با قدردانی از حسن اعتماد مدیران ارشد شرکت ، طرح و برنامه های خود را تشریح کرد .

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=69564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.