موسی رضایی ضمن تاکید بر پیگیری مستمر مدیران و دوری از پشت میز نشینی، از مزایا و اثرات فروش بیمه نامه شوکا در معیشت شبکه فروش سخن گفت و افزود: تمام تمرکزمان را روی شناساندن این محصول جدید بیمه ای خواهیم گذاشت و افتخار می کنیم محصولی به بازار عرضه می کنیم که جنبه فرهنگی و آگاهی رسانی نسبت به محیط زیست را هم دارد.
مدیر توسعه بازار بیمه البرز نیز در این نشست ضمن آموزش فرآیندهای فروش این محصول با اشاره به سرمایه گذاری منابع طرح شوکا در قالب واحدهای سرمایه گذاری متصل به بیمه نامه (unit- linked)، بیش از ٣٠ مدل مستمری طرح شوکا را تشریح کرد.
در ادامه، با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه البرز از نمایندگان فروش برترسه شعبه اراک، قم و خرم آباد در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با اهداء لوح، قدردانی شد.
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه البرز همچنین با سفر به قم، بروجرد و خرم آباد از شعب مذکور بازدید و با کارکنان دیدار کردند.
توسعه و پیشرفت با پشت میز نشینی ممکن نیست
مدیرعامل بیمه البرز با حضور در نشست آموزشی نمایندگان شعب اراک، قم و خرم آباد در راستای فروش بیمه نامه شوکا گفت: مدیران ستادی و روسای شعب بیمه البرز موظفند بصورت مستقیم با شبکه فروش در ارتباط باشند و مشکلاتشان را در لحظه برطرف کنند چرا که بخش زیادی از پرتفوی شرکت حاصل زحمات و ممارست نمایندگان است.