به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی؛ در این جشنواره که از اول مرداد تا پایان مهرماه سالجاری ادامه داشت، رقابت میان نمایندگان بیمه تجارتنو برای فروش بیمه نامه در سه رشته آتش سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتومبیل شکل گرفت که نتایج خوبی به دست آمد. عملکرد شبکه فروش بیمه تجارتنو به گونه ای بوده که در ۹ ماهه نخست سال ۹۹ با تحقق بودجه تکلیفی به باشگاه شرکتهای ۱۰۰۰ میلیاری پیوست. در نگاه کلی، هدف از برگزاری این جشنواره و سایر جشنواره ها ایجاد فرصت برای کلیه نمایندگان به منظور توسعه ی فروش و گسترش پوششهای بیمهای در سطح جامعه با استفاده از فرصت های مالی نهفته در جشنوارها و همچنین ایجاد تمایز در ارائه محصولات بیمه ای به جوامع هدف است. گفتنی است؛ در پی استمرار برگزاری این دست جشنواره ها در بیمه تجارتنو، شبکه فروش این شرکت قصد دارد ایام دهه فجر جشنواره ای در ابعاد بزرگتر برگزار کند.
جوایز نمایندگان برتر جشنواره “میم تا میم” تجارتنو اهدا شد
جوایز نمایندگان بیمه تجارتنو که توانستند به حدنصاب حق بیمه تولیدی مندرج در دستورالعمل جشنواره”میم تا میم” دست یابند به صورت نقدی اهدا شد.