• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بانک سامان، پیشگام در حمایت از صنعت تجهیزات پزشکی شرکت در طرح عرضه خودروی برقی با حساب وکالتی بانک آینده امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح عرضه خودروهای برقی» مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان مازندران صورت گرفت؛ تقدیر رئیس جمهور از دست اندرکاران و مسئولان برای احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند سید باقر فتاحی: سال ۱۴۰۲ سال طلایی فعالیت بانک توسعه تعاون بوده است / بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال سود شناسایی کرد تعاون مردمی و اسلامی ترین الگوی اقتصادی در کشور است

1

جلسه هم اندیشی مدیران فنی بیمه “ما” برگزار شد

  • کد خبر : 65496
  • 08 اسفند 1401 - 15:49
جلسه هم اندیشی مدیران فنی بیمه “ما” برگزار شد

جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیران فنی بیمه “ما” و تعدادی از نمایندگان شعب استان تهران، روز یکشنبه هفتم اسفندماه سال جاری برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیران فنی با نمایندگان داوطلب چهار شعبه استان تهران با هدف دنبال کردن راهکارهای ارتقاء کیفیت خدمات شرکت با حضور مدیر بیمه های عمر و مستمری، مدیر بیمه های اتومبیل، مدیر بیمه های اتش سوزی، مدیر بیمه های اشخاص، مدیر بیمه های باربری، ، سرپرست بیمه های مهندسی و مسئولیت و سرپرست مدیریت بازاریابی، فروش و امور مشتریان برگزار شد.

مصطفی آقارضی سرپرست معاونت فنی بیمه “ما” ، تعامل با شبکه فروش و برگزاری جلساتی از این قبیل  برای اصلاح روند کار را حائز اهمیت عنوان و خاطرنشان کرد: اصل  همدلی در شرکت، مهمترین عامل کسب موفقیت می باشد. تا زمانی که در یک مجموعه همدلی و تعامل مثبت وجود نداشته باشد نمی‌توان به رشد و موفقیت فکر کرد.

وی بازاریابی و برنامه‌ریزی صحیح و تقویت شبکه فروش را از دیگر عوامل موفقیت ما دانست.

نادیا شجاعی سرپرست امور نمایندگان و کارگزاران بیمه “ما”   برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را ضروری دانست و افزود: در سال جدید، تلاش خواهیم کرد جلسات را به صورت فصلی برگزار کنیم تا ضمن آگاهی از نیازهای نمایندگان شبکه فروش، برای رسیدن به اهداف تبیین شده برنامه ریزی مدون انجام دهیم.

در ادامه نشست، نمایندگان منتخب شعب شمال، شرق، غرب و جنوب استان تهران سوالات خود را مطرح و مدیران ستادی به ارائه رهنمون پرداختند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=65496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.