• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

۲۰ هزار میلیارد تومان کالای تملیکی کشور تعیین تکلیف شد

  • کد خبر : 61479
  • 12 دی 1401 - 6:26
۲۰ هزار میلیارد تومان کالای تملیکی کشور تعیین تکلیف شد

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با اشاره به دستور ویژه رییس جمهور برای تحول درفعالیت این سازمان اعلام کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان کالای تملیکی در انبارهای کشور تعیین تکلیف شده است.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با اشاره به دستور ویژه رییس جمهور برای تحول درفعالیت این سازمان اعلام کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان کالای تملیکی در انبارهای کشور تعیین تکلیف شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی روز شنبه در حاشیه همایش آموزش تخصصی راهبران سامانه یکپارچه اموال تملیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در محمد شهر کرج گفت: اکنون این سازمان در مناسب ترین زمان ، اقدام به تعیین تکلیف اموال تملیکی کرده و فعالیت ها ارتقا یافته است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر فروش کالاها به روش مزایده های الکترونیکی سراسری در بستر سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت و حراج های حضوری ماهانه انجام می شود.

غلامی افزود: در سال های گذشته به واسطه برخی نواقص و کاستی ها در بررسی تعیین تکلیف کالاها مشکلاتی وجود داشت که دستور صریح رییس جمهور موجب رفع بسیاری از مشکلات و دیده شدن نواقص و کاستی ها و تعامل بین قوای مختلف از جمله همکاری قوه مجریه و قضاییه برای تشریک مساعی و حل مشکلات شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شاهد فروش بالای کالاها تملیکی در مزایده های سراسری هستیم و حدود ۶۲۰ درصد میزان اعاده کالاهای گمرکی برطرف شده است .

*بهره از توان داخلی سازمان

مرتضی یادگاری مدیر کل هوشمند سازی و امنیت فضای مجازی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و مدیره پروژه سازمانه یکپارچه موسم به سامانه ستاد نیز گفت : در راه اندازی این سامانه سعی کردیم به صورت عمومی از قابلیت های درونی سازمان استفاده کنیم .

وی ادامه داد: این سامانه هوشمند موجب شفاف سازی کامل وضعیت کالاهای تملیکی شده و سلایق انسانی در آن حذف شده است.

همچنین محمد حسین رشنوادی از کارشناسان فناوری اطلاعات اداره جمع آوری فروش اموال تملیکی استان ایلام در این همایش گفت: هوشمند سازی سامانه یکپارچه جمع آوری و فروش اموال تملیکی این امکان را به وجود آورده تا این اموال در سراسر کشور به صورت شفاف معرفی و تعیین تکلیف شود.

وی افزود: امروز شاهد تحولات خاصی در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور هستیم که در واقع گذر از روش های قدیمی و ورود به شیوه های جدید است .

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=61479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.