به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی مطیعی مدیر تازه منصوب شده مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (SRM)، در گفت و گویی با خبرنگار ما، با اشاره به عملکرد ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ۱۴۰۱ این مرکز گفت: عملکرد شگفت انگیز بیمه ایران در پاسخگویی به مردم، ذینفعان و نمایندگان شرکت به گونه ای بوده است که در صنعت بیمه کشور رکوردی قابل تحسین به شمار می رود.
وی مجموع تعداد تماس های ورودی مرکز در ۹ ماهه امسال را ۳۹۳ هزار و ۳۹۲ مورد، شامل: رشته اتومبیل (با ۲۰۰ هزار و ۹۲۳ تماس)، رشته درمان و زندگی (با ۶۳ هزار و ۶۶۷ تماس)، سایر رشته ها و خطوط عمومی (با ۴۷ هزار و ۲۲۷ تماس)، شیفت شب (با ۷۱ هزار و ۲۵۷ تماس) و اطلاع رسانی گویا (با ۱۰ هزار و ۳۱۸ تماس)، اعلام کرد.
مطیعی با اشاره به فعالیت شبانه روزی و بیست و چهارساعته این مرکز جامع پاسخگویی که با شماره تماس ۰۹۶۶۸ در خدمت هموطنان است، اضافه کرد: تعداد کارشناسان همکار در مرکز ۶۲ تن و کارکنان نوبت شب ۱۱ تن است.
مدیر مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (SRM)، در ادامه، با استقبال از طرح حضور مدیران ارشد، روسای ادارات و تیم کارشناسی امور اداری، فنی و مالی شرکت در مرکز (SRM) و ارتباط مستقیم و پاسخگویی بی واسطه ایشان به مخاطبان که در دستور اجراست و نخستین برنامه در چارچوب این طرح، با حضور مدیران ارشد امور نمایندگی های بیمه ایران برگزار شد، به تشریح عملکرد آمار ماهانه این مرکز پرداخت و افزود: بالاترین میزان تماس های ورودی با ۴۸ هزار و ۱۷۹ تماس مربوط به شهریور امسال و کمترین میزان تماس با ۳۷ هزار و ۲۷۷ مورد مربوط به فروردین ۱۴۰۱ بوده است.
وی در باره آمار آذر ماه ۱۴۰۱ مرکز گفت: در ماه گذشته، در مجموع ۴۳ هزار و ۶۱۱ تماس ورودی داشتیم که تعداد ۲۱ هزار و ۵۵۷ مورد دررشته اتومبیل، تعداد ۷۹۹۹ تماس در رشته درمان و زندگی، تعداد ۵۱۲۱ تماس در سایر رشته ها، تعداد ۸۰۳۱ تماس در شیفت کاری شب و ۹۰۳ تماس با بخش اطلاع رسانی گویا بود.