به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ دومین نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور سعید شریف زاده؛ عضو محترم هیئت مدیره، امیر حسین کریمی؛ مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات رئیس و تمامی اعضای کمیته سلامت اداری برگزار شد.
در این نشست شریف زاده با تاکید بر شفاف سازی فرایندها به منظور جلوگیری از فساد اداری بیان کرد: «با استفاده از گزارش های واصله از واحدهای نظارتی می توان راه های مقابله با مشکلات و گلوگاه ها را بررسی و برطرف نمود.»
عضو هیئت مدیره خطاب به اعضای کمیته گفت: «در هر زمان و مکانی با کوچکترین موردی که موجب لطمه به سلامت اداری و اعتبار شرکت شود باید برخورد جدی و راهکاری اساسی برای مقابله با آن اتخاذ شود.»
وی به آگاه سازی کارکنان نسبت به تخلفات و پیشگیری از فساد از طریق ارائه آموزش های مرتبط و تولید محتوای مناسب تاکید کرد.
در ادامه امیر حسین کریمی رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی و شناسایی گلوگاه های فسادبه اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته ازجمله؛ صدور احکام اعضاء کمیته، برگزاری جلسات کمیته در دو سطح با حضور (اعضای اصلی و کارشناسی ) پرداخت.
گفتنی است تصویب برنامه عملیاتی، تشکیل جلسات فرعی کمیته به منظور راهبری مصوبات به صورت هفتگی، تشکیل جلسات اصلی کمیته به صورت ماهیانه از مصوبات این نشست بود.