• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

فروش الکترونیک بیمه با تکیه بر توان نمایندگان

  • کد خبر : 59336
  • 10 آذر 1401 - 19:29
فروش الکترونیک بیمه با تکیه بر توان نمایندگان

مدیرعامل بیمه رازی از راه اندازی شیوه فروش الکترونیک برپایه فعالیت نمایندگان سراسر کشور خبر داد و گفت: مسیر پیشروی شرکت با توجه به توانمندی‌های به دست آمده، نیروی انسانی و شبکه فروش ترسیم شده است تا شعار بیمه رازی در اوج عملیاتی و مستمر باقی بماند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، در روز گذشته (چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱) شعبه ماهشهر بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل شرکت، علی اصغر اصلان بیگی- معاون فنی، فرشید پورکاویان- معاون مالی- اداری شرکت بیمه رازی و جمعی از مدیران استانی شرکت بیمه رازی افتتاح شد، در حاشیه این مراسم علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر جایگاه نیروی انسانی بیان کرد: نیروی انسانی در هر شرکتی به ویژه شرکت‌های صنعت بیمه نقش بسزایی را ایفا می‌کنند و یکی از ثروت‌های شرکت بیمه‌ای به حساب می‌آیند.

او ادامه داد: بیمه رازی در طی ۱۹ سال گذشته و به ویژه چند سال اخیر به توانمندی‌های خاصی دست پیدا کرده است که بر اساس این توانمندی‌ها و شعار شرکت مبنی بر بیمه رازی در اوج، مسیر پیشروی این شرکت ترسیم شده است.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته مسیر گذشته مد نظر بوده و همواره در ترسیم نقشه راه این شرکت تجربیات گذشته مورد استفاده قرا می‌گیرد و از سوی دیگر مسیر پیشرو مورد بررسی و بازنگری قرار می‌گیرد.

جباری با تاکید بر اینکه بیمه رازی از سال گذشته به عنوان لیدر کنسرسیوم انرژی شناخته می‌شود، گفت: بخش قابل توجهی از دستاوردهای شرکت و شعبه بیمه رازی معطوف به عملکرد شبکه فروش و نمایندگان است، از این رو کمیته‌ای در شرکت با حضور مدیران فنی تشکیل و نظرات نمایندگان جمع‌آوری، پایش و به رفع دغدغه نمایندگان منجر خواهد شد.

او از راه اندازی سامانه‌های الکترونیک فروش خبر داد و یادآور شد: فروش بر بستر اینترنت و فضای مجازی در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد که تاکید بر آن است تا عمده فعالیت برعهده نمایندگان باشد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=59336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.