به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، حسین زیبافر- سرپرست مدیریت شعبه آپادانا که مهمان چهل و نهمین برنامه سهشنبههای پاسخگویی بیمه رازی به میزبانی ناصرالدین اسلامیفرد بود، گفت: با حضور در بیمه رازی به عنوان یک بیمه خصوصی از زیرساخت، ضریب نفوذ و نیروی انسانی متخصص این مجموعه شگفت زده شدم و باید قدر چنین زیرساختی را در نیروی انسانی و شبکه فروش بدانیم.
او ادامه داد:از شعبه آپادانا میتوان به عنوان یکی از شعبههای بسیار موفق و قوی بیمه رازی یاد کرد، زیرا از نیروی انسانی موفق و خبره بهره میبرد و در کنار آن پرتفوی مناسبی در این شعبه به ثبت رسیده است و باید تاکید کرد که نگهداری پرتفو از جذب پرتفو بسیار مهمتر است.
سرپرست مدیریت شعبه آپادانا، یادآور شد: استمرار همکاری بیمهای فعالیت بسیار سختی خواهد بود و برای ایجاد موفقیت در این زمینه نیاز به همراهی تمام ارکان یک شرکت از ستاد تا نمایندگان احساس میشود.
زیبافر با بیان اینکه شبکه فروش در فعالیت شعب تاثیرگذار است خاطرنشان کرد: شعبه آپادانا توجه بسزایی به شبکه فروش و نمایندگان دارد و در روزهای گذشته اهداف شعبه برای شبکه فروش ترسیم شده تا رشد روزانه پرتفوی شبکه فروش به ثبت برسد.
او تعامل با کارگزار و شبکه فروش را بسیار مهم دانست و بیان کرد: استقامت ساختار یک شرکت بیمه ارتباط تنگاتنگی با بیمه گذاران دارد، از این رو رفتار حرفهای نیروی انسانی ستاد و شعبه در جذب و نگهداشت بیمه گذار بسیار تاثیرگذار است.
زیبافر در انتها خاطرنشان کرد: شعب و نمایندگان باید در کنار فروش بیمهنامههای اجباری، بیمههای اختیاری که آنچنان در جامعه دارای نفوذ نیست را به بیمهگذاران معرفی کرد، در حال حاضر بسیاری از بیمهگذاران از انواع بیمه نامه و نرخها اطلاع ندارند و از سوی دیگر در کنار صدور بیمهنامه باید در زمان پرداخت خسارت بالاترین کیفیت خدمات به افراد ارائه شود.