• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است آغاز پرداخت وام به اعضامحترم مشمول دریافت وام صندوق قر ض الحسنه شاهد از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رییس کل بیمه مرکزی: مدیرعامل بیمه البرز جسورانه عمل کرد و خوش درخشید حضور پر قدرت بانک ملی ایران در نظام پرداخت جایگاه های عرضه سوخت کشور / بانک ملی ایران سرمایه‌گذار هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور شد امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با تاپیکو تشریح راهبردهای نوین بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان این صنعت امضا تفاهم نامه ایدرو و شرکت ملی نفت درخصوص نهایی سازی قرارداد احیاء ، بهره برداری و انتقال کارخانه گاز و گاز مایع سیری فولاد اکسین خوزستان به شعارهای مقام معظم رهبری لبیک گفته است / تکمیل زنجیره ارزش فولاد در اکسین پیگیری می‌شود اعطای ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره تسهیلات به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه نشست هم‌اندیشی اعضای شورای فقهی بانک مرکزی و مسئولین نظارت و تطبیق شرعی بانک‌های کشور بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

3

ابراز رضایت وزیر ارتباطات از کیفیت خدمات اپلیکیشن«بله»

  • کد خبر : 58325
  • 24 آبان 1401 - 14:34
ابراز رضایت وزیر ارتباطات از کیفیت خدمات اپلیکیشن«بله»

وزیر ارتباطات که برای شرکت در کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال کشورهای عضو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به سئول سفر کرده بود، در تماس تلفنی خود با داخل کشور از پلتفرم اپلیکیشن «بله» استفاده و از کیفیت خدمات آن ابراز رضایت کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بله» به‌عنوان پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران به تازگی امکان جدید برقراری تماس صوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

در این قابلیت جدید، کاربران می توانند علاوه ‌بر امکان چت و ارسال فایل صوتی، به‌راحتی و تنها با دسترسی به اینترنت، با مخاطبان خود تماس برقرار کنند.

همچنین کارت ‌به ‌کارت در چت، مدیریت مالی شخصی، امکانات کانال‌داری و گروه‌داری، تبلیغات، ویترین بله و… از دیگر امکانات کاربردی و نوآورانه‌ای هستند که در طول چند سال اخیر به کاربران «بله» عرضه شده است.

«بله» از هفت سال قبل با سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران ایجاد شده و در این سال‌ها با ارائه انواع خدمات بانکی و پیام‌رسانی توانسته است رضایت بیش از ۱۵ میلیون کاربر خود را براورده کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=58325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.