• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده

2

ایران مقابل آمریکا به پیروزی رسید

  • کد خبر : 57561
  • 12 آبان 1401 - 11:25
ایران مقابل آمریکا به پیروزی رسید

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در یک بازی سخت و نفس‌گیر با برتری ۶ بر ۴ آمریکا را شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و آمریکا از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله گروهی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ به میزبانی امارات به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع ایران تمام شد.

محمد معصومی‌زاده، سید مهدی می رجلیلی (دروازه‌بان)ٰ، سعید پیرامون و محمدعلی مختاری، برای ایران گلزنی کردند. در طول بازی بارها برتری بین ایران و آمریکا رد و بدل شد اما در نهایت شاگردان نادری به پیروزی دست یافتند.

تیم ملی ایران با این برد ۶ امتیازی شد و به تنهایی صدرنشین گروه B شد. ژاپن با شکست مقابل پاراگوئه معادلات این گروه را به هم ریخت و با نتیجه ۸ بر ۵ مقابل رقیب آمریکای جنوبی خود شکست خورد.

جدول این گروه به این شرح است:

۱.‌ ایران – ۲ بازی – ۶ امتیاز

۲. پاراگوئه – ۲ بازی – ۳ امتیاز

۳. ژاپن – ۲ بازی – ۳ امتیاز

۴.آمریکا – ۲ بازی – صفر امتیاز

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود فردا به مصاف ژاپن می‌رود که ساعت ۱۹:۳۰ شروع خواهد شد. تیم ملی ایران فقط در یک صورت صعود نمی‌کند؛ اگر ایران در جریان معمول بازی مقابل ژاپن شکست بخورد و در آن سمت هم پاراگوئه با اختلاف خوب آمریکا را شکست دهد.

جدول گروه  A نیز به این شرح است:

۱.‌ برزیل – ۲ بازی – ۶ امتیاز

۲. امارات – ۲ بازی – ۶ امتیاز

۳. اسپانیا – ۲ بازی  – صفر امتیاز

۴. عربستان – ۲ بازی – صفر امتیاز

تیم‌های اول و دوم هر دو گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند و به صورت ضربدری مقابل هم قرار می‌گیرند و تیم‌های فاتح راهی فینال خواهند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=57561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.