• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

خدمات رسانی به مشتریان با ابزارهای متنوع و محصولات جدید

  • کد خبر : 57327
  • 09 آبان 1401 - 10:33
خدمات رسانی به مشتریان با ابزارهای متنوع و محصولات جدید

عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک شهر با تاکید بر اینکه توجه به اصول مشتری مداری همواره به عنوان یکی از مولفه های اصلی کسب و کارهای اقتصادی به شمار می آید، گفت: درهمین راستا از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیاز های مشتریان کرده ایم.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر طاهری در نشست مشترک با مدیران و روسای شعب استان تهران و البرز با تاکید بر اینکه تمامی کارکنان بانک شهر به عنوان سربازان این بانک از سرمایه اجتماعی و دستاوردهای درخشان آن به درستی پاسداری می کنند، افزود: امروز شاهد انجام عملیات بانکی در تمامی حوزه ها بر پایه بانکداری حرفه ای در این بانک هستیم.
وی در تشریح خدمات جدید بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک، افزود: این بانک از سنوات گذشته، بانکی پیشرو در ارائه سرویس های غیر حضوری بانکی بوده؛ و با راه اندازی و تکمیل خدمات بانکی در پیشخوان های شهرنت هنوز هم در این زمینه پیشگام است.
دکتر طاهری یکی از اتفاق های مهم در بانک شهر را، راه اندازی پروژه فرابانک عنوان کرد و گفت: در این پروژه خدمات بانکی از طریق پیشخوان های شهرنت در سراسر کشور گسترده تر از قبل به هموطنان ارائه می شود.
عضو هیات مدیره بانک شهر با اشاره به اینکه “همراه شهر پلاس” به عنوان یک نرم افزار کاربردی که امکان افتتاح حساب غیر حضوری در آن ممکن شده و آماده رفع کامل نیارهای بانکی شهروندان است، افزود: پرداخت تسهیلات غیرحضوری به مشتریان نیز در آینده نزدیک ممکن خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه بانک شهر، بانکی نوپاست که مراحل بلوغ خود را به سرعت طی کرده و در مرحله تکامل قرار گرفته است؛ تاکید کرد: در بخشی از شاخص‌های عملکردی به اذعان رقبا و فعالان شبکه بانکی، بانک به بلوغ کامل رسیده است.
دکتر طاهری با بیان اینکه طی چند سال اخیر بانک شهر به درستی در مسیر تحول قرار دارد، ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم که هماهنگی ها میان بدنه شعب و همچنین صف و ستاد می بایست بیش از بیش افزایش یابد تا با شناسایی دقیق نیازهای مشتریان، اقدامات، فعالیت ها و خدمت رسانی به شهروندان با سرعت و تاثیرگذاری بهتر انجام شود.
عضو هیات مدیره بانک شهر در پایان با تاکید بر نقش روسای شعب در استفاده از توان نیروهای جوان و با استعداد شعب بانک، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند افزایش روحیه کمال گرایی در همکاران هستیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=57327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.