• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

همکاران خدوم واحدهای خسارت باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند حجم عملیات ارزی بانک توسعه تعاون ۷۴ درصد رشد داشته است بانک پارسیان رتبه نخست بانک‌های خصوصی کشور در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مستاجرین/ بیش از ۱۷ هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن بانک پارسیان بهره‌مند شده‌اند/ سهم قابل‌توجه بانک پارسیان در اجرای قانون جهش تولید مسکن ​وزیر ورزش و جوانان: بانک صادرات ایران، همیار توسعه ورزش می‌شود عملکرد بانک پاسارگاد در نیمه اول سال ۱۴۰۳؛ صعود ۲۰ پله ای در رتبه‌بندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان محصولات “نو” بانک تجارت در خدمت بنگاه‌های تولیدی کردستان سرپرست مدیریت امور مناطق و شعب بانک سینا منصوب شد تحقق کل فروش سال گذشته بیمه کوثر در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه باران برگزار می‌شود ​همایش تحول‌آفرین «پرداخت الکترونیک سپهر» در دل بانکداری مدرن بانک پاسارگاد از قهرمان مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا تقدیر کرد

1

افتتاح اولین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران

  • کد خبر : 57034
  • 03 آبان 1401 - 18:59
افتتاح اولین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران

اولین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران به زودی افتتاح خواهد شد.

معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این بانک با بیان اینکه شعبه اسکان به عنوان اولین شعبه تخصصی در حوزه بانکداری شرکتی راه اندازی خواهد شد، هدف از راه اندازی این شعبه را ارائه خدمات تخصصی به درخواست های مشتریان کلان بانک عنوان کرد و گفت: بانک ملی ایران با توجه به بزرگی و گستردگی که دارد با طیف های مختلفی از مشتریان مواجه است بنابراین ایجاد شعبی که بتوانند به صورت ویژه و خاص به گروه های مختلف مشتریان ارائه خدمت نمایند، لازم و ضروری بود.علیرضا صادقی تصریح کرد: بر همین اساس این شعبه با هدف برقراری ارتباط بیشتر با مشتریان ، تسریع در فرآیند اجرایی در حداقل زمان و به بهترین نوع ممکن به مشتریان راه اندازی شد تا مشتری بهترین تجربه خود را از دریافت خدمات در بانک ملی ایران داشته باشد.وی در ادامه سخنان خود از توسعه شعب تخصصی بانکداری شرکتی در تهران و استان های بزرگ کشور تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: شعب منتخب بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران و شعبه اسکان به عنوان اولین شعبه تخصصی این حوزه ، خدمات مالی و بانکی را زیر یک سقف و به صورت یکپارچه در قالب یک سبد خدمات مالی و بانکی به مشتریان حوزه بانکداری شرکتی ارائه می کنند.وی در پایان سخنان خود تاکید کرد : بانک ملی ایران نسبت به سایر رقبای خود دارای خدمات گسترده هم در داخل و هم در خارج از کشور است و این خدمات برای مشتریان بر اساس نیازمندی های آنان شخصی سازی می شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=57034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.