• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

رونمایی از تمبر یادبود و عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری

  • کد خبر : 56621
  • 28 مهر 1401 - 10:05
رونمایی از تمبر یادبود و عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری

تمبر اختصاصی دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر با حضور مدیرعامل ساتا، رییس‌کل بیمه مرکزی و جمعی از معاونان و نیز دبیرکل سندیکای بیمه‌گران و رییس و اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت رونمایی و تفاهم‌نامه‌های همکاری با گروه‌های مالی و بیمه‌گذاران بزرگ منعقد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در حاشیه این مراسم‌ها که در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی برگزار شد، با تقدیر از عملکرد مناسب و حمایت سهام‌داران عمده، نهاد ناظر و سندیکای بیمه‌گران ایران، تاکید کرد: ما رمز اعتلای شرکت و رسیدن به قلل پیشرفت را در گروی کار تیمی و انسجام بین همه اعضای خانواده کوثر با راهبری نهاد ناظر، سندیکای بیمه‌گران، سهام‌داران عمده و اعضای هیئت‌مدیره می‌دانیم و همچون همیشه آمادگی شرکت بیمه کوثر را برای ایفای موثر هر نقشی برای خدمت‌رسانی به مردم و ذی‌نفعان اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اعتماد مشتریان و سهام‌داران و نیز پویایی کارکنان موجب حرکت شرکت در مسیر تحقق دو هدف رضایت مشتریان و سودآوری شده است، خاطرنشان کرد: هفت سال توانگری سطح یک، رتبه سوم سودآوری در صنعت، عضویت در کنسرسیوم نفت و انرژی و افزایش سرمایه و تقسیم سود به صورت منظم از جمله نتایج شکل‌گیری همین رابطه برد-برد بین بیمه کوثر و مشتری است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=56621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.