• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

کاهش هزینه در زنجیره ارزش خودرو با همکاری مشترک دو خودروساز

  • کد خبر : 56056
  • 19 مهر 1401 - 16:58
کاهش هزینه در زنجیره ارزش خودرو با همکاری مشترک دو خودروساز

قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- کیانوش پورمجیب در آیین امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا، با اشاره به تشکیل کارگروهی توسط مدیران عامل این دو خودروساز با هدف پی‌گیری عملیاتی سازی زمینه های همکاری مشترک، اظهار کرد: علاوه بر تفاهم نامه‌هایی که امروز به امضا می‌رسد، توافقات و تفاهم های مناسبی انجام داده‌ایم که در آینده نزدیک ثمرات آن را شاهد خواهیم بود. 
وی افزود: این توافقات در زمینه تامین و خرید مواد اولیه و قطعات که موجب کاهش قابل توجه هزینه‌های خرید می شود، در زمینه لجستیک که موجب کاهش قیمت تمام شده و بهبود خدمت رسانی می شود و همچنین ایجاد مهندسی و تحقیقات مشترک و تکنوسنتر در حال شکل‌گیری است که می تواند توفیقات خوبی را برای هر دو شرکت در جهت جلب رضایت و منافع مشتریان رقم زند.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو اظهار کرد: هم‌چنین در زمینه خدمات پس از فروش و امداد رسانی به مشتریان نیز جلسات بسیار خوبی داشتیم و تفاهم کردیم تا دو نمایندگی با لوگوی مشترک را برای شروع افتتاح کنیم که این اقدام سبب هم افزایی در خدمات پس از فروش خواهد شد و همچنین هم‌افزایی در امدادخودرو نیز در دستور کار قرار دارد و بدین ترتیب طعم شیرین آن را هم مشتریان خواهند چشید، همچنین در حوزه ارزان سازی خدمات بهینه نیز موثر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=56056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.