• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند

0

دکتر خورسندیان: جامعه ایثارگران، سرمایه های ارزشمند کشور هستند

  • کد خبر : 55870
  • 17 مهر 1401 - 16:19
دکتر خورسندیان: جامعه ایثارگران، سرمایه های ارزشمند کشور هستند

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: جامعه ایثارگران، سرمایه های ارزشمند کشور هستند و توجه به مستندسازی و جهاد تبیین در این خصوص و همچنین توجه به امور آنان یک الزام و تعهد است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان در جلسه تکریم ایثارگران این بانک که با حضور حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران و حسن ممتحن مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثارگران، قائم مقام مدیرعامل و جمعی از مدیران و ایثارگران این بانک، امروز هفدهم مهرماه برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: به سهم خود از ایثار و جانفشانی های ایثارگران و خانواده های معزز شهدا، رزمندگان و آزادگان قدردانی و تشکر می کنم، شما عزیزان مورد توجه عنایات ویژه حضرت ولیعصر(عج) و مقام معظم رهبری و نور چشم همه ما هستید و تکریم و تقدیر از شما مخصوص و محدود به مناسبت و زمان خاصی نیست هرچند که این تکریم و تقدیر نمی تواند تلاش ها و مجاهدتهای شما را جبران کند.
وی تأکید کرد: شما ایثارگران گرامی و شما خانواده های ایثارگران، حماسه ساز هستید و قهرمانانه از این آب و خاک دفاع کردید و اجازه ندادید حتی یک وجب از آن به دست دشمن بیفتد و آرامش و امنیت امروز ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی شماست و این امر حقی به گردن ما قرار می دهد.
وی عنوان کرد: ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت بسیاری دارد که اگر پیام این فرهنگ به نسل جدید منتقل شود، شاهد التهاب و انحراف در فضای کنونی کشور نخواهیم بود و این جهاد تبیین و الگوسازی اهمیتی کمتر از جهاد و حضور در جبهه جنگ ندارد.
دکتر خورسندیان بیان داشت: مقام شهدا، رزمندگان و آزادگان عزیز، مقامی شامخ و بلند است و دوران دفاع مقدس یادآور حماسه های این مرز و بوم است که تبیین شایسته ایثار و مجاهدت های آنان می تواند الگوی نسل جوان در مسیر بالندگی این میهن اسلامی باشد.
وی همچنین با بیان اینکه دشمنان در تمام مقاطع این انقلاب به دنبال کارشکنی و توطئه بوده اند، افزود: این انقلاب به بهای خون ها و جان های عزیزی به دست ما رسیده است؛وظیفه ایجاب می کند با تمام وجود از ارزش های انقلاب دفاع کنیم، امروز ما میراث دار و پرچم دار آرمان های جمهوری اسلامی و دفاع مقدس هستیم و باید با تیزبینی و بینش و تدبیر خود تحت لوای رهبر معظم انقلاب و با وحدت کلمه، پاسدار این ارزش ها و آرمان ها باشیم.
وی با تصریح اینکه توطئه ها، تحریم ها و فشارهای دشمنان باعث تحکیم پایه های انقلاب و تقویت اراده ملت ایران در مسیر مقاومت می شود، افزود: امروز شما عزیزان باید در دفاع از سنگر اسلام و مبارزه با استکبار جهانی همواره پیشرو و الگو باشید.

دکتر خورسندیان عنوان داشت: امروز نیز مانند ۸ سال دفاع مقدس در جنگی نابرابر و تمام عیار با دشمنان اسلام و انقلاب هستیم و وظیفه داریم در هر سازمان و مجموعه ای که مشغول انجام وظیفه هستیم با آگاهی و تعهد عمل کنیم و نگذاریم دسیسه های دشمنان خللی در اراده و عزم ما وارد کند.
حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک نیز که در مراسم حضور داشت، اعلام داشت: فرهنگ ایثار و شهادت از خصیصه های فرهنگ ایرانیان بود که پس از اسلام اهمیتی دوچندان یافت و همه ابعاد زندگی ما ایرانیان را در برگرفت و باور به اینکه انسان جانشین خداوند بر روی زمین است و باید به تکامل برسد در ایثار و شهادت تجلی و نمود می یابد.
وی گفت: مهم تر  از مقوله ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ آن است و شهدا و ایثارگران، انسانهای شریفی بودند که به تعبیری همچون باران رحمت الهی خالصانه در پی خدمت به همگان بودند.
حجت الاسلام ثقفی نیز با تبریک هفته وحدت به حضار بیان داشت: بنابر تأکید حضرت علی (ع) هیچ صفت شایسته ای بالاتر از ایثارگری نیست و ائمه(ع) خود در ایثار و بخشش همواره پیشقدم بودند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه بانک صنعت و معدن در حمایت از ایثارگران و پیگیری امور آنان سابقه خوبی دارد و بنده نیز در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی آمادگی خود را برای همکاری با این مجموعه برای انعکاس مسایل مربوط به ایثارگران و رفع مشکلات آنان اعلام می نمایم.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثارگران نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، و مدافعان امنیت گفت: به عنوان متولیان امور فرهنگی کشور در حوزه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در مقابل نسل جدید کشور مسؤلیم.
وی ادامه داد: شهید سردار سلیمانی جمله معروفی داشتند مبنی بر اینکه تا کسی شهید زندگی نکند، شهید نمی میرد و منش و سلوک شهدا باید راه و روش زندگی همه ما باشد و پیروزی ما باید در میدان رسانه و فضای مجازی رقم بخورد و فعال تر از همیشه در این عرصه ظاهر شویم.
گفتنی است، در این مراسم، مهدی شریف طبع مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران این بانک، گزارش جامعی از برنامه ها و اقدامات انجام شده ارائه نمود و ایثارگران حاضر در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات و مسایل خود پرداختن و از حسن توجه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و مدیران بانک در پیگیری مسایل مربوط به ایثارگران بانک صنعت و معدن تشکر نمودند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=55870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.