به گزارش رویداد خبر، مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی دراین باره به مثلث مالی گفت : با هدف القای مفهوم آسودگی خاطر ناشی از داشتن بیمه نامه ، ریبرندینگ یا بازسازی برند آغاز شد که برای تکمیل این زنجیره درگام دوم باید بین بیمه رازی و مشتریان پل ارتباطی ایجاد می شد تا بیمه گذاران برای لمس آن آسودگی بتوانند مشکلات ، نقطه نظرات و ایده های خود را با ما درمیان بگذارند.
زندگی جزر و مد دارد، “ساحل همراز” محل امن شماست
بیمه رازی هم گام با توسعه اکوسیستم همراز و اجرای برنامه بهره وری شعب ، با تغییر کاربری شعبه بابل ، مرکز ارتباط با مشتریان را به این شهر کوچک و توریستی منتقل کرد.