• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

بودجه توسعه زیرساخت های معادن سیستان بلوچستان سال آینده افزایش می یابد/ واگذاری معادن کوچک احیا شده استان در قالب بسته های هدفمند سرمایه گذاری

  • کد خبر : 54050
  • 16 شهریور 1401 - 13:58
بودجه توسعه زیرساخت های معادن سیستان بلوچستان سال آینده افزایش می یابد/ واگذاری معادن کوچک احیا شده استان در قالب بسته های هدفمند سرمایه گذاری

رییس هیات عامل ایمیدرو از افزایش بودجه توسعه زیرساخت های معادن سیستان و بلوچستان توسط ایمیدرو طی سال آتی خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری امروز در جلسه شورای معادن استان سیستان و بلوچستان که با حضور حسین مدرس خیابانی استاندار، مسوولان سازمان صمت و جمعی از مسئولان استان و محلی برگزار شد، افزود: استان سیستان و بلوچستان در شمار اولویت های ایمیدرو در برنامه توسعه زیرساخت معادن کشور قرار دارد.

معرفی معادن فعال برای اقدامات توسعه ای در زیرساخت
وی گفت: در این زمینه مسئولان استان همکاری لازم برای معرفی معادن فعال و یا در مرحله فعالسازی را داشته باشند تا ایمیدرو اقدامات توسعه ای زیرساخت در مناطق اولویت دار را داشته باشد.

توسعه فعالیت های اکتشافی و کشف معدن جانجا
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توسعه برنامه اکتشافی ایمیدرو در استان سیستان و بلوچستان، گفت: کشف محدوده های پتانسیل دار همچون معدن مس “جانجا” حاصل برنامه ریزی های اکتشافی است.
جعفری اعلام کرد: ایمیدرو به دنبال کاهش ریسک های اکتشافی است و واگذاری محدوده های شناسایی شده به بخش خصوصی از طریق مزایده را در شمار برنامه های خود قرار داده است.
وی افزود: حاصل همکاری دولت و بخش خصوصی تاکنون جذب ۹ میلیارد دلار سرمایه گذاری بوده است که تاکنون بالغ بر چهار میلیارد دلار آن محقق شده است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو طرح احیا و فعالسازی معادن کوچک را از سیاست های اصلی این سازمان خواند و گفت: مسئولان سیستان ‌و بلوچستان در این طرح همکاری های لازم را دارند و ایمیدرو آمادگی دارد تا با استان در بخش های مطالعه، مشاوره و مباحث تامین مالی، حمایت های لازم را داشته باشد.

ارایه بسته های هدفمند سرمایه گذاری
جعفری تاکید کرد: در واگذاری اینگونه معادن ارایه بسته های سرمایه گذاری هدفمند به جای واگذاری یک واحد معدنی، می تواند به عنوان یک راهبرد باشد.
وی اعلام کرد: معدن مس جانجا با توجه به ظرفیت های قابل توجهی که دارد؛ نیاز به تدوین طرح جامع متناسب با شرایط منطقه ای و فنی دارد.

ضرورت سرمایه گذاری شرکت های بزرگ در مناطق کم برخوردار
رئیس هیات عامل ایمیدرو افزود: بهره مندی از ظرفیت محدوده های پتانسیل دار همچون جانجا؛ نیاز به حضور شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی برای گسترش سرمایه گذاری ها دارد.
وی عنوان کرد: شرایط باید به سمتی هدایت شود تا شرکت های بزرگ حضور پررنگی در توسعه مناطق کم برخوردار داشته باشند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=54050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.