به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، این اجلاس که با رویکرد تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار، اندازهگیری و تحلیل سطح رضایتمندی مشتریان، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان، مسئولیت اجتماعی شرکتی و رضایتمندی مشتریان، رعایت حقوق مصرفکننده در شرایط بحرانی، تأکید بر بهبود استانداردسازی و خدمات باکیفیت در شرایط کرونا، استفاده از فناوریهای بهروز ارتباطجمعی در جهت جذب و حفظ مشتری، توانمندی واحد صدای مشتری برگزار شد، بیمه آسماری را به عنوان یکی از شرکتهای فعال در این حوزه معرفی کرد.
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری بیست و سوم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور شرکتهای بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید
تندیس رضایتمندی مشتری برای بیمه آسماری
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری (صدای مشتری) ۱۴۰۱، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید.