به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این میزگرد پاسخگویی تلفنی سه ساعته به سوالات مشتریان و کارکنان درباره شرایط کنونی بانک دی در بازار بانکی کشور، فروش اموال مازاد، بهبود شرایط ترازنامه مالی و نیز برنامههای آینده بانک پاسخ داده شد.«میزگرد پاسخگویی» بانک دی تا ۹ شهریور ماه، مطابق زمانبندی اعلامشده در مرکز ارتباط با مشتریان دایر خواهد بود. مشتریان می توانند از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰، سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک دی در سومین میزگرد پاسخگویی تلفنی به مناسبت هفته دولت
سومین «میزگرد پاسخگویی» هفته دولت در بانک دی به منظور پاسخگویی به پرسشهای مشتریان با حضور علیرضا قیطاسی مدیرعامل، سید محمود احمدی رئیس و امیرعباس هاشمی نژاد نایب رئیس هیات مدیره بانک برگزار شد.