• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

4

برگزاری جلسه بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین استان اصفهان

  • کد خبر : 50303
  • 01 مرداد 1401 - 12:19
برگزاری جلسه بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین استان اصفهان

جلسه بررسی عملکرد شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور پرسنل و روسای دوایر صندوق و کارشناسان ستاد برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: در ابتدای این جلسه وحید علیزاده مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با تشریح اهداف و سیاست های بانک به بررسی وضعیت عملکرد شعب در تیرماه پرداخت و بر تلاش در جهت دستیابی به اهداف ابلاغی تاکید کرد.

علیزاده توجه به تحولات بانک در زمینه بانکداری دیجیتال و خدمات بانکداری باز را امری اساسی و اجتناب ناپذیر در عصر ارتباطات دانست و افزود: ورود به دنیای دیجیتال میدان جدیدی را برای فعالیت ما ایجاد کرده است و روند سریع و رو به رشد این عرصه می طلبد تا همگی با معرفی و تبلیغ خدمات متنوعی که داریم، سهم خودمان را از این بازار کسب کنیم.

وی با اشاره به تنوع سرویس های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، خاطرنشان کرد: خدمات بانک نظیر پایانه های فروشگاهی، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خدمات درگاه های اینترنتی و غیره، باعث شده است تا هر روز میزان درخواست کاربران از خدمات بانکداری مدرن افزایش پیدا کند و این گامی موثر در جهت پیاده سازی بانکداری دیجیتال و اهداف عالیه بانک است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=50303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.