• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بانک سامان، پیشگام در حمایت از صنعت تجهیزات پزشکی شرکت در طرح عرضه خودروی برقی با حساب وکالتی بانک آینده امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک دی برای ثبت‌نام در «طرح عرضه خودروهای برقی» مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان مازندران صورت گرفت؛ تقدیر رئیس جمهور از دست اندرکاران و مسئولان برای احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع روابط عمومی باید از همه ابزارهای ارتباطی برای تحقق ماموریت های سازمان استفاده کند سید باقر فتاحی: سال ۱۴۰۲ سال طلایی فعالیت بانک توسعه تعاون بوده است / بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال سود شناسایی کرد تعاون مردمی و اسلامی ترین الگوی اقتصادی در کشور است

1

استعلام اصالت قطعات ایساکو از سامانه جامع تجارت وزارت صمت

  • کد خبر : 50222
  • 30 تیر 1401 - 14:13
استعلام اصالت قطعات ایساکو از سامانه جامع تجارت وزارت صمت

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: ایساکو به دنبال تعهدی که به مشتریان خود دارد، همواره به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال پایش و ارزیابی تحولات بازار قطعات یدکی است که تا حد امکان بتواند با در اختیار قرار دادن قطعات اصل و با کیفیت و ارایه خدمات استاندارد، ایمنی خودرو و سرنشینان آن را تضمین کند و مشتریان را نسبت به مخاطرات ناشی از استفاده از قطعات موجود غیراصل در بازار آگاه سازد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- بابک سلاجقه گفت: با وجود حجم فزآینده قطعات تقلبی در بازار، ایساکو در چند سال اخیر در همکاری با مراجع قضایی و سازمان‌های ذی‌ربط موفق به کشف چندین مرکز زیرزمینی تولید و توزیع قطعات تقلبی، مراکز چاپ برچسب و بسته‌بندی شبیه‌سازی شده و غیراصل و همچنین مراکز نوسازی لوازم و قطعات یدکی مستعمل و معیوب شده و اخبار آن را نیز به منظور آگاهی عمومی در رسانه‌ها منتشر کرده است. 
وی افزود: هر چند این شرکت به عنوان ارایه دهنده خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و در راستای مسوولیت اجتماعی خود همچنان با تمام توان برای کوتاه کردن دست سودجویان این بازار که جان و مال مردم را به بازی می‌گیرند، اهتمام می‌ورزد، اما به دلیل گستردگی شبکه‌های زیرزمینی امکان جلوگیری کامل از این تقلب‌ها وجود ندارد، بنابرین این مجموعه با ارایه ابزار و راه‌کارهای مختلف این قابلیت را ایجاد می‌کند که مردم خودشان بتوانند تفاوت کالای تقلبی و اصلی را تشخیص بدهند و کالای اصل بخرند.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: این شرکت به منظور شفافیت و تشخیص اصالت قطعات یدکی چندین سال است که به راه اندازی سامانه «اصل بخرید» اقدام کرده تا مصرف‌کنندگان با بهره‌مندی از آن، از اصل بودن قطعه خریداری شده اطمینان حاصل کنند. 
سلاجقه یادآور شد: خریداران قطعات ایساکویی، به منظور آگاهی از اصالت قطعه، می‌توانند پس از خرید، شماره بارکد درج شده بر روی بسته‌بندی آن را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک از اصالت داشتن یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.
وی افزود: با توجه به این‌که سامانه اصل بخرید ایساکو به سامانه جامع تجارت وزارت صمت نیز متصل شده است، خریدار قطعه پس از ارسال بارکد به سامانه ایساکو، کد رهگیری سامانه وزارت صمت را نیز دریافت خواهد کرد و می‌تواند از اصل بودن قطعه خریداری شده اطمینان پیدا کند.
سلاجقه گفت: ایساکو تاکنون کد رهگیری ۵۵ گروه از قطعات همچون کیت کلاچ و بلبرینگ را از وزارت صمت دریافت کرده و ۶۰ میلیون قطعه این شرکت هم‌اکنون دارای کد رهگیری از سوی سامانه جامع تجارت است.

وی گفت: خرید قطعات از فروشگاه‌ها و ‌نمایندگی‌های مجاز ایساکو، اولین توصیه این مجموعه برای جلوگیری از خرید قطعات غیراصلی و تقلبی است.
مدیرعامل شرکت خدمات پس ازفروش ایران خودرو، از اپلیکیشن ایساکو به عنوان درگاه و خدمتی دیگر برای شناسایی قطعات اصل یاد کرد و افزود: اپلیکیشن ایساکو، دارای امکانات متنوع و کاربردی است، به عنوان مثال، مشتریان محصولات ایران خودرو می توانند با اسکن کد درج شده بر روی محصول متوجه شوند که این کالا اصل است یا خیر و با استفاده از این سامانه هوشمند دریافت نوبت آنلاین از نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور امکان‌پذیر است.
وی ضمن اشاره به این‌که بازدید و نظارت بر فروشگاه‌های مجاز ایساکو در سراسر کشور به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود: فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایساکو موظفند، تنها قطعات اصلی ایساکو را در مجموعه خود به فروش برسانند در غیر این‌صورت طبق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.
گفتنی است، شرکت ایساکو با ۵۶۱ نمایندگی و نزدیک به هزار فروشگاه مجاز با گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور آماده ارایه خدمات استاندارد و با کیفیت به دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو است.
 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=50222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.