• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تأکید سرپرست بانک دی بر لزوم عدم دریافت مدارک غیرضروری از مشتریان در شعب وثیقه فیزیکی تا پایان سال از فرآیندهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حذف می‌شود خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران از ماموریت های اصلی شبکه فروش است آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد کفایت سرمایه بانک صادرات ایران ۷۶۸ درصد اوج گرفت کسب نشان ۵ ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین تشریح عملکرد بانک ملت در مجمع عمومی عادی سالیانه/ جهش ۳۱۶ درصدی سود خالص بانک ملت در سال ۱۴۰۲ قطعه‌سازان به همراه خودروسازان در مسیر جهش کیفیت تلاش کنند هیچ مشکلی نباید مانع تحقق شعار سال شود/استفاده حداکثری از توان نیروگاه‌های اختصاصی برای تامین برق مجتمع‌ها تکمیل عملیات عمرانی پروژه کارخانه آهن اسفنجی تا پایان سال / قرارداد تامین بخشی از تجهیزات خارجی پروژه منعقد شده است

3

تامین مالی ۸۳ طرح بزرگ صنعتی و معدنی و تامین مالی ۳۵ طرح دانش بنیان در این استان

  • کد خبر : 48495
  • 04 تیر 1401 - 14:29
تامین مالی ۸۳ طرح بزرگ صنعتی و معدنی و تامین مالی ۳۵ طرح دانش بنیان در این استان

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد در بازه زمانی دو دهه گذشته تاکنون ۸۳ طرح بزرگ صنعتی و معدنی و امسال نیز ۳۵ طرح دانش بنیان در استان فارس توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان، چهارشنبه یکم تیرماه در جریان سفر به فارس و در حاشیه بازدید از تعدادی طرح‌های تولیدی، در جمع خبرنگاران، پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان فارس و واحدهایی که توسط صنعت و معدن تامین مالی شده‌اند را هدف از سفر خود ذکر نموده و عنوان کرد: این سفر در چارچوب وظایف و ماموریت‌های ذاتی، با حضور هیات مدیره و معاونان بانک صنعت و معدن با هدف حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی در حال توسعه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: بانک صنعت و معدن در بازه زمانی دو دهه گذشته حدود ۸۳ طرح در استان فارس را تامین مالی کرده که حدود شش هزار میلیارد ریال به لحاظ ریالی و نزدیک به یک میلیارد دلار به صورت ارزی بوده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: اگر این میزان به نرخ امروز محاسبه شود، مشاهده خواهیم کرد که بانک صنعت و معدن تنها در بخش ارزی و ریالی، رقمی بیش از ۲۷۲ هزار میلیارد ریال را ویژه این طرح‌ها تامین مالی کرده است.

خورسندیان خاطرنشان کرد: با تامین مالی این تعداد طرح، برای بیش از ۶ هزار نفر در استان فارس اشتغال ایجاد شده است.

او همچنین از کسب رتبه اول فارس در جذب تسهیلات تبصره ١٨ به گواه آمار مسؤلان این استان خبر داد و گفت: درخواست‌های دیگری در قالب این تبصره از فارس ارسال شده که امید است با تامین مالی به آنها هم پاسخ داده شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اختصاص تسهیلات ویژه طرح‌های دانش بنیان به عنوان یک اولویت و در راستای تحقق شعار سال هم اشاره و اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون ٣۵ طرح دانش بنیان در استان فارس توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.

خورسندیان تصریح کرد: در صورت ارجاع هر طرح دانش بنیان دیگر، پس از بررسی کارشناسی به سرعت تامین مالی توسط بانک متبوع انجام خواهد شد.

او ادامه داد: ٧ طرح از مجموع طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به فارس مربوط به بانک صنعت و معدن است که تامین مالی سه طرح آن انجام شده، سه طرح در دست بررسی است و برای یک طرح دیگر، هیچ مراجعه‌ای انجام نشده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن همچنین کاغذ سازی زاگرس را از مهمترین این طرح‌ها عنوان و ابراز امیدواری کرد: طی بازدید و ارزیابی‌های انجام شده، به زودی با تامین مالی به صورت کنسرسیوم به میزان ٨ هزار میلیارد ریال این طرح هم به نتیجه برسد.

بنابراین گزارش، مهندس حسین عسکری، قائم مقام بانک صنعت و جمعی از معاونین و مدیران نیز در این سفر مدیرعامل این بانک را همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=48495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.