• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO31000 شد تقدیر از نمایندگان برتر ” بیمه کارآفرین“ دیدار مدیر شعبه اهواز با نماینده منتخب مجلس در استان خوزستان رضایت کامل اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی از عملکرد بانک ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود

2

مراسم معارفه مدیر عامل و اعضای جدید هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد

  • کد خبر : 47293
  • 17 خرداد 1401 - 14:43
مراسم معارفه مدیر عامل و اعضای جدید هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد

مراسم معارفه اعضای جدید هیات مدیره و مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین با حضور معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و هیات همراه و مسئولان منطقه ای در محل این کارخانه برگزار شد .

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایدرونیوز، فرشاد مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو در این نشست ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بزرگترین تولید کننده فولاد آلیاژی کشور به تشریح اولویت ها و نکات کلیدی این مجتمع پرداخت .

مقیمی در این  نشست ضمن تاکید بر توان فنی و مهندسی و سرمایه انسانی ارزشمند این کارخانه استراتژیک همراهی  وفاق و هم افزایی درون بنگاهی و بین دستگاهی منطقه ای و ملی را در شرایط خاص کشور در عرصه تولید ضروری ارزیابی کرد و بر بهبود بیش از بیش این مولفه ها تاکید کرد.

در این نشست که با حضور معاونان مدیران و کارکنان مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد ، همچنین  سید داوود اجاقی سرپرست سابق این کارخانه گزارشی از اقدامات و چالش ها را ارائه داد و به پاس زحمات دوره مسئولیت مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت .

سعید کاظمی مدیر عامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین نیز اهتمام حداکثری بر توسعه همه جانبه فعالیت های تولیدی، برنامه محوری و مبنای کارشناسی و رعایت اخلاق را از محورهای کلیدی ادامه فعالیت این مجموعه برشمرد .

در این نشست همچنین الیاسی مدیر کل دفتر مرکزی حراست ایدرو، امام جمعه اسفراین و مسئولان منطقه ای نیز حضور داشته و مطالب خود را مطرح کردند.

در این مراسم احکام اعضای هیات مدیره جدید که از سوی علی نبوی معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران صادر گردیده بود به اقایان سعید کاظمی ، وحید امیر جهادی و کوروش خیرخواه اعطا شد .

معاون نوسازی ایدرو و هیئت همراه همچنین از بخش های مختلف کارخانه بازدید کردند .

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=47293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.