• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 46951
  • 11 خرداد 1401 - 11:17
آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به منظور آسایش خاطر مشتریان، به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو، گفت: در این طرح نزدیک به ۷۹ نمایندگی‌ منتخب به صورت تک‌شیفت و دوشیفت در ۶۲ شهر کشور و با حضور حدود ۵۴۶ اکیپ امدادی، با تمرکز در مسیرهای ورودی و خروجی تهران و حومه، حرم مطهر امام (ره) و بهشت زهرا، شهرهای مقدس قم و مشهد و برخی مراکز استان‌ها، آماده ارایه خدمات به خودروهای زائران حرم مطهر خواهند بود.
ماشااله وردینی افزود: در این ایام خدمات امداد عمومی در محدوده حرم مطهر برای زائران بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب انجام خواهد شد و اکیپ‌های ویژه امدادرسانی، با هدف راه‌اندازی سریع خودروها و کاهش بار ترافیکی در محدوده مرقد مطهر مستقر خواهند بود.    
وی با اشاره به وجود پایگاه‌های ثابت امدادی در مسیرهای یاد شده، از آماده‌باش شبانه‌روزی امدادگران برای ارایه خدمت به مشتریان گروه صنعتی ایران‏ خودرو خبر داد و گفت: خدمات عمومی شامل باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن در‌های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که توسط ناوگان امدادخودروایران در محل مورد نیاز مشتری و بدون توجه به کارخانه سازنده خودرو انجام می‌شود.
زنجیره خدمات مکان محور امدادخودروایران به صورت شبانه‌روز شامل تعمیرات سبک و نیمه سنگین خدماتی نظیر سرویس در محل، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس (تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام)، امدادسوییچ (خدمات مربوط به قفل و سوییچ خودرو)، امداد سریع (تعمیرات سبک امدادی در محل با میانگین زمان انتظار حدود ۲۴ دقیقه) و همچنین تعویض شیشه است که مشتریان براساس نیاز خودروی خود، در محل و زمان موردنظرشان دریافت می‌کنند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن‌ تلفن همراه «ایساکو اپ» در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در سراسر کشور است.
فهرست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات رسانی، در سایت ایساکو به نشانیwww.isaco.ir  قابل مشاهده است.
 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=46951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.