• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است آغاز پرداخت وام به اعضامحترم مشمول دریافت وام صندوق قر ض الحسنه شاهد از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رییس کل بیمه مرکزی: مدیرعامل بیمه البرز جسورانه عمل کرد و خوش درخشید حضور پر قدرت بانک ملی ایران در نظام پرداخت جایگاه های عرضه سوخت کشور / بانک ملی ایران سرمایه‌گذار هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور شد امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با تاپیکو تشریح راهبردهای نوین بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان این صنعت امضا تفاهم نامه ایدرو و شرکت ملی نفت درخصوص نهایی سازی قرارداد احیاء ، بهره برداری و انتقال کارخانه گاز و گاز مایع سیری فولاد اکسین خوزستان به شعارهای مقام معظم رهبری لبیک گفته است / تکمیل زنجیره ارزش فولاد در اکسین پیگیری می‌شود اعطای ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره تسهیلات به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه نشست هم‌اندیشی اعضای شورای فقهی بانک مرکزی و مسئولین نظارت و تطبیق شرعی بانک‌های کشور بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

2

روابط عمومی توسعه محور، ایده پردازی و نقادی می کند

  • کد خبر : 46312
  • 03 خرداد 1401 - 15:22
روابط عمومی توسعه محور، ایده پردازی و نقادی می کند

سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه روابط عمومی پل و حلقه واسط بین سازمان و جامعه هدف است،گفت:روابط عمومی توسعه محور ایده پردازی و نقادی می کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی که در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون سخن می گفت، اعلام کرد: جهان امروز جهان تغییرات، سرعت و ارتقای فناوری های نوین است.وی افزود: برای پاسخ به مطالبات و سوالات افکار عمومی، روابط عمومی باید اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب داشته باشد.مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: با اینکه نظام بانکی سهم بزرگی در اقتصاد ایران و ۸۰درصد تامین مالی را بر عهده دارد اما هجمه سنگینی علیه بانک ها می‌شود که همین امر نقش و کارکرد روابط عمومی را ضروری می‌کند.وی ادامه داد: در دوره شیوع بیماری کرونا نظام بانکی بدون یک روز توقف، خدمات به مشتریان و مردم ارائه کرد و بعد از کارکنان بخش درمان بالاترین شهدای خدمت را در این دوره داشته است.شیخ حسینی در بخشی از سخنان خود با تبیین «روابط عمومی توسعه محور» گفت: روابط عمومی توسعه محور به دنبال برقراری ارتباط موثر با جامعه هدف است و جلب رضایت مشتریان و ذینفعان در اولویت قرار دارد.وی تاکید کرد: برای جلب رضایت مشتریان نیاز است که درخواست ها و نیازهای مشتریان و مردم شناسایی و به سازمان منتقل شود.سرپرست بانک توسعه تعاون ادامه داد: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی توسعه محور شناسایی انتظارات و دغدغه های کارکنان است که باید به مدیران ارشد بانک منتقل شود.وی گفت:برای رسیدن به روابط عمومی توسعه محور لازم است که نیروهای این بخش نسبت به وظایف و راهبردهای خود و بانک آگاهی کامل داشته باشند.شیخ حسینی بیان کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که کوچک ترین خطا از سوی مردم دیده می‌شود و هر کار خوب و مثبتی نیز رصد می شود. هنر روابط عمومی این است که ذهنیت مطلوبی از سازمان در ذهن مخاطب ایجاد کند.در این همایش سید باقر فتاحی، رئیس هیات مدیره، محمد جعفر ایرانی و امیر هوشنگ عصارزاده، اعضای هیات مدیره، قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، سعید معادی، معاون امور استان ها و محمد ذوالفقاری، معاون مالی ‌پشتیبانی سخنانی ایراد کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=46312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.