به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران، سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور دریافت و پیگیری مطالبات مردمی و شکایات وارده نسبت به سوءجریانها یا تخلفات احتمالی در مجموعه سازمانها و شرکتهای تابعه و وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی طراحی شده و بر اساس ضوابط ابلاغی آن وزارتخانه، حوزههای تابعه موظفند در مهلتهای تعیین شده به هر یک از این شکایات یا درخواستها پاسخ دهند.
در حوزه بانک قرضالحسنه مهر ایران نیز این سامانه با دقت کامل تحت کنترل و رصد دائمی و روزانه بوده است. خوشبختانه هیچ گونه شکایتی دال بر فساد یا تخلف در عملکرد کارکنان بانک در سراسر کشور، در این سامانه ثبت و مشاهده نشد.
گفتنی است اکثریت مطلق موارد ثبت شده صرفاً محدود به نحوه دریافت تسهیلات و فرآیندهای مربوطه بوده که به همه این مطالبات در موعد مقرر پاسخ داده شده و در سامانه ثبت شده است.
پاسخگویی بانک قرضالحسنه مهر ایران به همه مطالبات ثبت شده در سامانه نظارت مردمی وزارت اقتصاد
بانک قرضالحسنه مهر ایران به همه مطالبات ثبت شده در سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در موعد مقرر پاسخ داد.