• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سامانه رمزساز ریما به روز رسانی شد معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن از اهتمام کمیته ویژه وصول مطالبات این بانک در بازگرداندن منابع به چرخه تولید خبر داد/ ۱۴ مورد محل اجرای طرح و ۴۱ واحد مسکونی تملیکی پس از وصول مطالبات به مالکان قبلی بازگردانده شد حمایت بانک ملی ایران از تیم ملی کشتی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه بانک صادرات ایران با رشد ۳۱ درصدی منابع اول شد بانک صادرات ایران رتبه اول سرمایه ثبتی در بین بانک‌های بورسی پیشخوان مجازی بانک آینده؛ شعبه همیشه‌ در دسترس شما توزیع ریسک در سایه اتصال بازارهای سرمایه و بیمه شکل‌گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری در بانک ملی ایران/ تحول اعتباری با رونمایی از ۴ محصول جدید و تازه آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره الف/۱۴۰۳ اولین دوره آموزشی هوش مصنوعی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن

3

دکتر سید مهدی محصل همدانی، سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم شد

  • کد خبر : 40869
  • 14 اسفند 1400 - 14:29
دکتر سید مهدی محصل همدانی، سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی، دکتر سید مهدی محصل همدانی را به عنوان سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم منصوب کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن حکم سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم از سوی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:
– تمرکز راهبردی بر مسائل درمان بیمه‌شدگان و پاسخگویی به نیازهای درمانی استان.
– تقویت منطق فنی و کارشناسی مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش‌های دیگر حوزه سلامت.
– تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان قم با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین اجتماعی
– توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی
– توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان(نظام ارجاع، سطح‌بندی خدمات، خرید راهبردی خدمات، صیانت مالی بیمه‌شدگان در درمان و…)
-تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد تحقق تأمین اجتماعی هوشمند در حوزه درمان
-استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته گزینی در انتصابات.
– رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه‌ها، ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=40869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.