به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس ثابتی مدیر سیستم ها و استراتژی شرکت که به نمایندگی از سوی این شرکت در همایش مذکور حضور داشت، در این رابطه گفت، ششمین همایش ملی کیفیت با رویکرد تبیین نقش کیفیت فراگیر ( TQM) در جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده و فرآیند آن از پاییز امسال با ثبت نام و تدوین اظهارنامه جامع شرکت آغاز گردید.
وی گفت، مدل ارزیابی شرکت ها برگرفته از مدل جامع کیفیت فراگیر (TQM) بوده که در آن عوامل قابل رقابت در راستای بهبود کیفیت را مشخص و ارزیابی نموده است.
مهندس ثابتی افزود، از جمله شاخص های ارزیابی شرکتها در ششمین همایش ملی کیفیت فراگیر به شرح زیر می باشد.
– مدیریت و رهبری سازمان
– منابع و زیر ساخت ها
-مدیریت کیفیت جامع
-طراحی و ارائه محصولات و خدمات
-تمرکز بر مشتری داخلی و خارجی
-مدیریت سرمایه های انسانی
-نیازهای ذی نفعان
-تصمیم گیری بر اساس شاخص ها و معیارها
-رویکرد فرآیند نگری
-نو آوری
مدیر سیستم ها و استراتژی سازمانی فولاد اکسین در پایان ضمن تبریک روز مهندس به همه تلاشگران صنعت، خصوصا متخصصین فولاد اکسین خوزستان، دریافت تندیس ملی بلورین کیفیت فراگیر( TQM) را به خانواده بزرگ اکسین تبریک گفت.