مدیرعامل شرکت DSCC که تاکنون چندین پیشبینی دقیق درباره آینده محصولات اپل داشته، در توییت جدیدی مدعی شده که فناوری پروموشن در همه مدلهای آیفون ۱۴ حضور نخواهد داشت و منحصر به مدلهای پرو باقی میماند. این گزارش در شرایطی منتشر میشود که چند روز پیش در گزارش دیگری گفته شده بود نسل بعدی آیفون در تمامی مدلها نمایشگر پروموشن خواهد داشت.
آیفون ۱۴ پرو فاصله خود را با مدلهای عادی حفظ میکند
یانگ در توییتش اعلام کرده که شرکت چینی BOE تامینکننده نمایشگرهای LTPO OLED مدلهای رده پایین آیفون ۱۴ خواهد بود، اما فعلا ظرفیت تولید کافی برای انجام این کار را ندارد. در حال حاضر تولید پنلهای LTPO OLED مدلهای آیفون ۱۳ پرو به عهده سامسونگ است، هرچند گزارشی در سال گذشته مدعی شده بود که ال جی هم تولید نمایشگرهای LTPO OLED را آغاز میکند و امیدوار است که در سال ۲۰۲۲ تامینکننده پنلهای اپل شود.
اپل اولین بار نمایشگر پروموشن را در آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس به گوشیهای خود آورد. فناوری پروموشن به دستگاه اجازه میدهد تا نرخ نوسازی خود را بر اساس محتوایی که روی صفحه وجود دارد تا ۱۲۰ هرتز افزایش دهد. این فناوری میتواند نرخ نوسازی را تا ۱۰ هرتز پایین بیاورد و با این کار عمر باتری را افزایش دهد.
کوپرتینوییها پیشتر هم از فناوری پروموشن استفاده کردند بودند ولی این فناوری باز هم محدود به محصولات حرفهای بود. آیپد پرو و مکبوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی دیگر محصولات اپل هستند که تاکنون امکان دسترسی به نرخ نوسازی بالاتر را داشتهاند.
این شرکت احتمالا امسال از چهار مدل آیفون شامل دو مدل ۶٫۱ اینچی با نام آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو و دو مدل ۶٫۷ اینچی با نام آیفون ۱۴ مکس و ۱۴ پرو مکس رونمایی میکند.