به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی، مروارید نصرتی با اشاره به این که حوزه تحت پوشش این شعبه، توریستی و در مواردی پرریسک است، اظهار کرد: تردد زیاد خودروها و به ویژه خودروهای باری باعث شده که ریسک بالایی متوجه فعالیت های بیمه گری در این منطقه باشد ولی ما توانسته ایم با مدیریت صحیح، بیمه گذاران کم ریسک را انتخاب کنیم.
وی با اشاره به اینکه شعبه چالوس موفق شده است نمایندگان شایسته را انتخاب و از این طریق پرتفوهای ارزشندی را جذب کند، خاطرنشان کرد: نمایندگان ما توانسته اند علاوه بر تمرکز روی خرده فروشی که از موارد تاکیدی مدیران ارشد شرکت است، برخی پرتفوهای کلان با حداقل خسارت را وارد شرکت کنند.
رئیس شعبه چالوس شرکت بیمه رازی به نقش قرارداد این شرکت با وزارت نیرو در توسعه فعالیت های شعبه اشاره کرد و با بیان اینکه حتی پیش از انعقاد این قرارداد نیز تعامل بسیار خوبی میان شعبه چالوس و برق منطقه ای وجود داشته است، گفت: پس از انعقاد قرارداد بزرگ مذکور ، همکاری و تعاملات دو جانبه وسعت بیشتری پیدا کرده است.
نصرتی به استفاده از حداکثر توان دیجیتال شرکت بیمه رازی توسط نمایندگان اشاره و با بیان اینکه سامانه همراز به خوبی در میان شبکه فروش جایگاه خود را پیدا کرده است، گفت: میزان استفاده شبکه فروش شعبه چالوس از این ابزار به حدی است که در همه ارزیابی ها، نفراتی از نمایندگان این شعبه بعنوان رتبه های برتر به کارگیرندگان این سامانه ها دیده می شوند.
وی توسعه فروش بیمه نامه های مسئولیت و مهندسی به ویژه در حوزه شناورها را از دلایل رشد پرتفوی این شعبه خواند و اظهار کرد: خوشبختانه با توسعه خرده فروشی و تمرکز بر رشته های کم ریسک، پرتفوی باکیفیتی در این شعبه شکل گرفته و اکنون شرایط برای بیش از پیش شعبه چالوس، به خوبی مهیاست.
کاهش کم سابقه نسبت خسارت شعبه چالوس بیمه رازی
رئیس شعبه چالوس شرکت بیمه رازی با بیان اینکه این شعبه توانسته در نیمه نخست امسال، بیش از ۷۰ درصد پرتفوی درنظر گرفته شده در بودجه اش را محقق کند، گفت: مدیریت صحیح ریسک در این شعبه باعث شده است که نسبت خسارت به رقم کم سابقه ۱۵ درصد برسد.