• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

خدمات الکترونیکی مشتریان حقوقی، تحولی نو در شبکه بانکی

  • کد خبر : 21230
  • 20 مرداد 1400 - 19:43
خدمات الکترونیکی مشتریان حقوقی، تحولی نو در شبکه بانکی

ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب به مشتریان همواره از برنامه های اصلی بانک هاست. در این میان استفاده مشتریان حقوقی از این خدمات برای آن ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب به مشتریان همواره از برنامه های اصلی بانک هاست. در این میان استفاده مشتریان حقوقی از این خدمات برای آن ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، یکی از خدماتی که توسط بانک رفاه کارگران از سال ۱۳۹۵ در اختیار اشخاص حقوقی قرار گرفته است، “تنخواه کارت رفاه” است. این خدمت در راستای تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیک، تداوم ارائه خدمات موثر و روزآمد و جلب رضایت مشتریان حقوقی، ارائه شده است.
این کارت صرفاً ویژه مشتریان حقوقی است و از طریق آن ها به افراد مورد نظر (کارپرداز) تحویل می شود. کارپردازان می توانند با استفاده از این کارت ها، نقدینگی خود را مدیریت کنند و تا سقف مبلغ تعیین شده، از تمامی خدمات کارت های شتابی اعم از برداشت نقدی، خرید، انتقال وجه، پرداخت قبوض و… بهره مند شوند.
به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه و تسهیل در ارائه خدمت تنخواه کارت رفاه، همچنین افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از  این خدمت، امکان دریافت گزارش از عملکرد تنخواه کارت، در سامانه معین بانک ایجاد شده است. گزارش‌های مذکور با زیر منوی‌های”گزارش لیست کارت های مشتری حقوقی”، “دریافت مانده محدودیت کارت” و “دریافت ریز تراکنش های کارت در بازه زمانی” و ” دریافت ریزتراکنش کارت با شماره پیگیری ” در سامانه یاد شده آماده بهره برداری است.
تنخواه کارت رفاه دارای  ویژگی های منحصر به فردی است که این ویژگی ها عبارتند از:
•     صدور کارت مجزا به ازای هر کارپرداز
•     امکان دریافت گزارش های برخط توسط مشتری حقوقی
•     درج شماره کارت در صورت حساب مشتری حقوقی
•     امکان تعیین سقف برداشت برای هر کارت
•     امکان برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز توسط کارپرداز
•     امکان خرید اینترنتی و خرید از دستگاه های پایانه فروشگاهی توسط کارپرداز
•     امکان انتقال وجه توسط کارپرداز
•    امکان تغییر رمز کارت توسط کارپرداز
•    امکان برداشت تمامی قبوض و حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی
مشتریان حقوقی با دریافت این خدمت به راحتی می توانند فعالیت های روزمره شرکت و یا سازمان خود را با استفاده از خدمات الکترونیکی بانک رفاه کارگران انجام دهند و دغدغه آن ها به ویژه برای خرید های روزانه و مدیریت نقدینگی برطرف می شود.
مشتریان حقوقی برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی(فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=21230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.