به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، کوثر خوشه چین، نماینده جنرال بیمه تعاون با اشاره به تجربه حاصل از کار در سایر شرکت های بیمه اظهار داشت: پیش از آن بیشتر تمرکز خود را مشغول فروش بیمه نامه های آتش سوزی و زندگی کرده بودم، با اینحال از زمانی که وارد شرکت بیمه تعاون شدم، با توجه به آنکه بیمه های زندگی از سودآوری و جذابیت بیشتری برخوردار بود و با فروش آن، خدمات قابل توجهی نیز به مشتریان اعطا می شد، بر آن شدم تا بیشتر در این حوزه فعالیت کنم.
نماینده جنرال بیمه تعاون در استان گیلان ادامه داد: بیمه زندگی بیمه تعاون، خدمات بسیار انبوه و مطلوب تری را برای ارائه در اختیار قرار داده و در نتیجه معرفی و فروش آن به مشتریان از سهولت بیشتری برخوردار است.
خوشه چین همچنین از تأثیر فضای مجازی در بهبود برندینگ سازمانی بیمه تعاون سخت گفت و بیان داشت: خوشبختانه در ماه های اخیر تبلیغات اثربخشی در فضای مجازی توسط این شرکت صورت گرفته که موجب اعتلای برند سازمانی نیز شده است.
وی در ادامه پیشنهاد داد: اگر اسناد خسارات پرداخت شده در سایت شرکت قرار بگیرد و اخبار آن در رسانه ها انشار یابد، ضریب اعتماد مشتریان را به مراتب افزایش می دهد.
نماینده جنرال بیمه تعاون در استان گیلان در خصوص بیمه های زندگی نیز پیشنهاد کرد: بیمه زندگی از جمله خدماتی است که بسیار بهبود پیدا کرده ولی همچنان به نظر می رسد که می تواند با ضرایب پایین تری در اختیار مشتریان قرار بگیرد.