به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ اپلیکیشن «دیدار خودرو» با حضور محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی با هدف ورود به عرصه دیجیتال و حذف کاغذ در جهت مسئولیت اجتماعی شرکت و حفظ محیط زیست رونمایی شد. این شرکت در راستای تحقق هدف خود که همانا افزایش رضایتمندی و تبدیل شدن به پدیده محبوب مشتریان است، میکوشد از طریق توسعهی خدمات الکترونیک، روند صدور بیمهنامه را تسهیل و تسریع نماید. از این رو، با آغاز کار این خدمت نوآورانه، بازدید اولیهی سلامت خودرو در جریان صدور بیمهنامه بدنه، نه توسط نمایندگان، بلکه مستقیماً به وسیلهی مشتریان گرامی و از طریق اپلیکیشن موبایل و با روشی امن و آسان به انجام رسیده و پروندهی بازدید، به صورت الکترونیکی به نمایندگی مربوطه ارسال می شود. لازم به ذکر است این خدمت، بخشی از پلتفرم دیدار، زیرساخت فروش و خدمات بر خط (آنلاین) شرکت بیمه دی بوده که در آن، علاوه بر ارائهی خدمات الکترونیک به صورت مستقیم، نمایندگان منتخب فروش نیز امکان سفارشگیری آنلاین را خواهند داشت.
شرکت بیمه دی از خدمت نوین «دیدار خودرو» رونمایی کرد
شرکت بیمه دی در راستای توسعه خدمات دیجیتال و به منظور تسهیل فرآیند صدور توسط شبکه فروش، خدمت نوین «دیدار خودرو» را به مشتریان خود ارائه مینماید.
لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17823