20:14:17
    امروز : دوشنبه - ۲۵ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

گردهمایی مدیران و همکاران ستادی بیمه کوثر به مناسبت روز ملی منابع انسانی شعبه ارزی-ریالی بانک سینا در خیابان گاندی تهران افتتاح شد لزوم تلاش بیشتر همکاران در جهت تحقق اهداف تعیین شده تولید ۱۰۰ همت حق بیمه توسط بیمه ایران در سال ۱۴۰۳ آمادگی بانک ملی ایران برای وکالتی کردن حساب های متقاضیان محصولات ایران خودرو اعطای وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به ۶۰۰۰ خانواده مستأجر توسط بانک صادرات ایران پنجمین جلسه کارگروه بین‌الملل پژوهشکده بیمه برگزار شد فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی چک اسکنر گروهی، خدمت تازه بانک اقتصادنوین به مشتریان حقوقی پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک ابلاغ کرد

1

روابط عمومی و تحقق شعار سال

  • کد خبر : 14776
  • 28 اردیبهشت 1400 - 9:55
روابط عمومی و تحقق شعار سال

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، ابوطالب قره چماقلو قائم مقام مدیر عامل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بیان داشت :

صنعت بیمه کشور با پوشش و حمایت از سرمایه های ملی در مقابل ریسک ها و خطرات، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد. با روشنگری مستمر مدیران سازمانها و بنگاه های اقتصادی و عموم جامعه نسبت به خطرات و ریسک های مرتبط و تاثیر در اندیشه صاحبان ریسک و ایجاد باور در ضرورت تامین پوشش جهت ریسک ها و خطرات، موانع ذهنی دست اندرکاران تولید در حوزه صنایع و اقتصاد و سرمایه های ملی رفع می گردد که حاصل آن رشد اقتصادی و شکوفایی تولید خواهد بود.
شرکت بیمه آرمان مصمم است با اجرای این مهم که از طریق حذف موانع ذهنی ناشی از خطرات و ریسک های تولید محقق میگردد، نقش خود را در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری در سال تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ایفا نماید.

نهاد روابط عمومی از اجزاء و عناصر اصلی ارتباطات است که در ایجاد بسترهای ذهنی و عینی نقش بسزایی دارد و در صنعت بیمه نیز با ایفا کارکرد های اطلاع رسانی، ایجاد و حفظ ارتباط دوسویه و تفاهم متقابل بین شبکه فروش و بیمه گزاران به رشد و توسعه سازمان در محیط ودر راه رسیدن به اهداف و استراتژی های آن کمک می کند و همچنین می تواند از طریق ارتباطات ماهیتی خود ، برای تمام جریان های اقتصادی و تولیدی، فرهنگ سازی آشنایی با رسیک ها و خطرات بنیادی را ایجاد نماید.
نفوذ در اذهان مدیران سرمایه های کشور به منظور شناساندن خطرات و ریسک های موجود به عهده حوزه های روابط عمومی و ارتباطات صنعت بیمه است.که در سال های اخیر نیز این رسالت به خوبی انجام شده است.

بر خود لازم می دانم در این موسم که بهانه ای برای ارج نهادن به تلاش های رسانه و فعالان عرصه روابط عمومی است ، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده توفیق بیشتر اصحاب این حوزه را آرزو نمایم که به حق موفق نیز بوده اند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.