به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی: در منوی مدیریت چک در اینترنت بانک سه گزینه ثبت چک صیاد، تایید یا رد چک صیاد و انتقال چک صیاد وجود دارد. در مرحله اول مشتری حقوقی/ حقیقی مشترک (دارای شرایط برداشت جدید) اقدام به ثبت چک صیادی خود از منوی ثبت چک صیاد می نمایند و سپس مطابق روزنامه رسمی شرکت و یا شرایط برداشت تعریف در مرحله ارسال درخواست به کارپوشه تایید کنندگان انتخاب و تعریف می شده در خصوص امضاداران مجاز گردند. سپس ثبت کننده اولیه اقدام به تایید درخواست ثبت شده در کارپوشه می نمایند در ادامه هر یک از امضاداران انتخاب شده نسبت به تایید/ رد درخواست ثبت شده در منوی کارپوشه اقدام می نمایند و در نهایت ثبت کننده اولیه نسبت به اجرای درخواست یاد شده اقدام می کند.مراحل بصورت گام به گام پس از ورود به اینترنت بانک از منوی مدیریت چک ثبت چک صیاد انتخاب می گردد.
مراحل ثبت چک صیادی در اینترنت بانک / اشخاص حقوقی یا حقیقی مشترک دارای شرایط برداشت جدید
طبق اعلام بانک مرکزی باید عملیات ثبت، تایید و انتقال چک مشتریان از سامانه پیچک سمت بانک مرکزی ارسال گردد. در همین راستا بانک ایران زمین جهت سهولت مشتریان خود فرآیندهای ثبت چک صیاد، تایید یا رد چک صیاد و انتقال چک صیاد را در اینترنت بانک اشخاص حقوقی یا حقیقی مشترک دارای شرایط برداشت جدید فراهم کرده است.