به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مرحله از طرح که به منظور سنجش بازخورد فعالیت ها در حوزه «اثرسنجی تبلیغات بانک» عملیاتی شده بود، ۳۸۳ نفر شرکت کردند.
مرحله چهارم طرح «پایش ۱۴۰۰» طی ۱۴ روز و از طریق سایت بانک انجام شد و قرار است نتایج این نظرسنجی در طراحی محصولات و تهیه نقشه راه روابط عمومی بانک به کار گرفته شود.
اکنون به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در این دوره از نظرسنجی جایزه ای به مبلغ سه میلیون ریال اهدا خواهد شد.
در نخستین مرحله طرح با محور «شبکه های اجتماعی»، بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر، در مرحله دوم طرح با محور «فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان» بیش از ۸۰۰ نفر و در مرحله سوم با محور «وب سایت بانک» بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر مشارکت داشتند.
برندگان می توانند به منظور دریافت جوایز خود از ساعت ۸ تا ۱۵ روزهای کاری با شماره های ۶۰۹۹۳۷۶۸ یا ۶۰۹۹۲۳۶۲ تماس حاصل فرمایند.