رئیس هیات مدیره بیمه آسماری، هدف این شرکت را ترغیب بیمهگذاران به خرید از طریق ارائه کالاهای متنوع و جذاب دانست و اعلام کرد: “در راستای تحقق این هدف، ما به دنبال رشد پرتفو و افزایش تعداد شعب فعال خواهیم بود.”
وی افزود: “با طراحی بستههای بیمهای نوآورانه که شرکت را از رقبا متمایز کند، میتوانیم به اهداف خود نزدیکتر شویم.”
ایثاری با تاکید بر این نکته که بیمه «خریدنی» نیست بلکه «فروختنی» است، خاطرنشان کرد: “ستاد باید محصولات بیشتری با تنوع بیشترو حق بیمههای مناسب ارائه دهد و منافع نمایندگان خود را در نظر گیرد.” او به تجربه موفق تمرکز فروش از طریق بازاریاب در یکی از شرکتهایی که در آن مسئولیت داشته اشاره کرد و گفت: “این رویکرد به افزایش قابل توجهی در فروش و در نتیجه رفاه بیشتر بیمه گذاران منجر شد.”
وی از روسای شعب خواست که مشکلات، مسائل و انتقادات خود را به موقع با ستاد مطرح کنند تا همکاران ستادی بتوانند در صدد ریشهیابی مشکلات و رفع آنها در اسرع وقت برآیند.
ایثاری تأکید کرد که ستاد همیشه آماده شنیدن پیشنهادات سازنده شما خواهد بود و از مدیران خواست که محصولاتی طراحی کنند که پاسخ گوی نیاز در شرایط امروز اقتصادی باشد. رئیس هیات مدیره بیمه آسماری همچنین اعتماد به بیمه بیمه گر به عنوان مولفه ای تاثیر گذار بر وفاداری مشتریان اشاره کرد و خطاب به رؤسای شعب اظهار داشت: “در یک شعبه، از نظر جغرافیایی، حجم بالایی تحت پوشش شماست، بنابراین جای کار بسیار زیادی وجود دارد.
ایثاری شبکهسازی را یکی از نیازهای اساسی بیمه آسماری برای گسترش فروش بیمهنامهها دانست و بر لزوم همکاری نزدیکتر با شرکت کمکرسان ایران تأکید کرد. او گفت: “شرکت کمکرسان ایران دارای شبکه کشوری بسیار توانمندی می باشد و می توان از این ظرفیت برای توسعه فروش بیمه آسماری بهرهبرداری کرد.”
او در ادامه افزود: “شما مدیرعامل شعبه خود هستید. مدیریت تیم، انتخاب همکاران، مشاورین، خدمات مشتری، ایجاد ارتباط با مشتری و بیمهگذار و همچنین جلسات با مدیران منطقه زیر نظر شماست. مدیر عملیات رئیس شعبه است. سعی کنید برنامهریزی روزانه داشته باشید.” او تأکید کرد که انتظار میرود شعب اشراف کامل به برنامههای مالی خود داشته باشند، حتی بیشتر از ستاد. “برنامه استراتژیک شعبه باید با برنامه بلندمدت شرکت همسو باشد، اما میتواند با ستاد و شرکت متفاوت باشد تا با موانع روبرو نشویم.”
بهزاد ایثاری در پایان بیان کرد: “ضروری است که در زمینه تبلیغات بیمهای، مطبوعات، بولتنها و … به صورت منظم در اختیار مشتریان بالقوه قرار گیرد تا تأثیر مناسب آنها در زمان فروش بیمه مشخص شود.” او همچنین با اشاره به شناخت بهتر رؤسای شعب از فرهنگ و مناسبات منطقه گفت: “آنها میتوانند روشهای تبلیغاتی مناسبی را پیشنهاد دهند.” وی همچنین برگزاری سمینارهای تخصصی برای مدیران منطقه را مورد تأکید قرار داد.