• امروز : سه شنبه - ۱۴ اسفند - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسب روز قرض‌الحسنه بررسی کارنامه اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه مجمع عمومی فوق‌العاده بانک دی برگزار شد وکالتی کردن حساب‌ها برای خرید خودروهای وارداتی در بانک ملی ایران ​تسهیل وکالتی کردن حساب برای خرید خودروهای وارداتی در بانک صادرات ایران اعطای کمک‌هزینه تسهیلاتی بانک سرمایه جهت وکالتی نمودن حساب‌ها در طرح ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «مرحله جدید طرح عرضه خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی» با شروع مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی؛ مشتریان پست بانک ایران می‌توانند حساب خود را وکالتی کنند پست بانک ایران شیوه نامه شماره ۲ کمیته نوآورانه قراردادهای عاملیت ملی و استانی تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور را ابلاغ کرد بانک‌آینده صندوق امانات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد انتصاب مشاور مدیرعامل در امور رسانه‌ای

2

کارفرمایان، شرکای قابل اعتماد سازمان تأمین اجتماعی هستند

  • کد خبر : 102851
  • 14 اسفند 1403 - 14:38
کارفرمایان، شرکای قابل اعتماد سازمان تأمین اجتماعی هستند

مدیرکل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که در پایان بهمن ماه سال جاری، بیش از ۹۵ درصد کارفرمایان به تعهدات قانونی خود عمل کرده و لیست حق بیمه کارکنان را ارسال و پرداخت کرده اند تا اختلالی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان ایجاد نشود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ابراهیم کشاورز با اشاره به نقش کلیدی کارفرمایان در فعالیت‌های سازمان، اظهار داشت: بیش از یک میلیون و صد و پنجاه هزار کارفرما در سراسر کشور به عنوان شرکای اجتماعی قابل اتکا و اعتماد سازمان تأمین اجتماعی، همواره مشارکت مؤثری در پیشبرد اهداف این سازمان داشته‌اند.
وی همچنین افزود: بیش از نیمی از منابع ماهیانه سازمان از طریق حق بیمه پرداختی کارفرمایان تأمین می‌شود.
کشاورز با تقدیر از همکاری مستمر کارفرمایان، خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی در چارچوب طرح‌های ۲۰گانه تحولی و توسعه‌ای، درصدد ایجاد تغییرات اساسی برای تسریع و تسهیل فرآیندها و خدمات مرتبط با کارفرمایان است.
وی تأکید کرد که تحول و بهبود در نحوه ارائه خدمات به شرکای اجتماعی، تنها با همراهی کارفرمایان و بیمه‌شدگان محقق خواهد شد و نتایج این اقدامات نیز به نفع تمامی ذینفعان خواهد بود.
مدیرکل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی در پایان گفت: اقدامات اصلاحی که در دستور کار قرار گرفته‌اند، تضمین‌کننده منافع شرکای اجتماعی سازمان بوده و به ارتقای کیفیت خدمات منجر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=102851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.