• امروز : پنج شنبه - ۹ اسفند - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

رکورد تاریخی وصول مطالبات خارجی بانک صادرات ایران ”برات الکترونیک“ بانک سپه رونمایی شد «بانک کارآفرین» برترین تامین‌کننده مالی شرکتهای دانش‌بنیان اهداءِ تندیس بهترین تبلیغات خلاقانه بصری به بیمه البرز گام بلند بانک رفاه کارگران برای رفاه فرهنگیان برداشته شد مهندس زهرا میرحسینی معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک پاسارگاد، به‌عنوان چهره برتر انتخاب شد برگزاری همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر دکتر راحله شهرابی ”نشان مدیریت روابط‌عمومی“ بیست‌و‌یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران را کسب کرد اعطای جایزه چهره برگزیده مدیران عامل هلدینگ‌های فناوری بانک‌ها در دومین رویداد جایزه سال عصر تراکنش به مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) ثبت اطلاعات فاقدین بیمه شخص ثالث پس از پایان بخشودگی، در سامانه فهرست خاکستری ستاد سوخت قائم مقام معاون فنی در بیمه‌های اموال و مسئولیت: بیش از ۸۰ درصد بیمه‌گذاران بیمه نوین از خدمات راضی هستند

1

تأکید بیمه مرکزی بر تسهیل خدمات بیمه‌ای در نوروز و ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 102538
  • 08 اسفند 1403 - 16:59
تأکید بیمه مرکزی بر تسهیل خدمات بیمه‌ای در نوروز و ماه مبارک رمضان

بیمه مرکزی طی بخشنامه‌ای به شرکت‌های بیمه، بر لزوم تسهیل دسترسی بیمه‌گذاران به خدمات بیمه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، تأکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، معاون نظارت بیمه مرکزی در این بخشنامه از مدیران عامل شرکت‌های بیمه خواست تا در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۴، اقداماتی در راستای رفاه بیمه‌گذاران و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان انجام دهند.
بر اساس این گزارش، شرکت‌های بیمه موظفند فهرست شعب کشیک خود را حداکثر تا ۱۶ اسفند در سامانه سنهاب ثبت و به بیمه مرکزی اعلام کنند. همچنین، اطلاع‌رسانی گسترده به بیمه‌گذاران از طریق بسته‌های آموزشی و پیامک‌های هشداردهنده درباره خدمات بیمه‌ای، دلایل عمده تصادفات مانند سرعت غیرمجاز و خواب‌آلودگی و اهمیت بررسی سلامت فنی وسیله نقلیه پیش از سفر از دیگر الزامات تعیین‌شده است.
در راستای کاهش تصادفات و خسارات بیمه‌ای نیز همکاری با جمعیت هلال احمر به‌عنوان یک مسئولیت اجتماعی مورد تأکید قرار گرفته است.
شرکت‌های بیمه باید سایت رسمی خود را به‌روزرسانی کرده و اطلاعات ضروری را در اختیار بیمه‌گذاران قرار دهند.
ارائه خدمات در ایستگاه‌های سلامت و توقفگاه‌های بین‌راهی با همکاری سازمان راهداری و هلال احمر، استقرار اکیپ‌های پرداخت خسارت سیار در جاده‌ها و مجاورت پاسگاه‌های پلیس‌راه، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی درباره شماره‌های تماس ضروری و نحوه پرداخت خسارت، و معرفی اداره شکایات بیمه مرکزی و شماره تماس ۲۳۴۲، از دیگر تدابیر در نظر گرفته‌شده برای این ایام است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=102538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.