• امروز : چهارشنبه - ۸ اسفند - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

اهداءِ تندیس بهترین تبلیغات خلاقانه بصری به بیمه البرز گام بلند بانک رفاه کارگران برای رفاه فرهنگیان برداشته شد مهندس زهرا میرحسینی معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک پاسارگاد، به‌عنوان چهره برتر انتخاب شد برگزاری همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر دکتر راحله شهرابی ”نشان مدیریت روابط‌عمومی“ بیست‌و‌یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران را کسب کرد اعطای جایزه چهره برگزیده مدیران عامل هلدینگ‌های فناوری بانک‌ها در دومین رویداد جایزه سال عصر تراکنش به مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) ثبت اطلاعات فاقدین بیمه شخص ثالث پس از پایان بخشودگی، در سامانه فهرست خاکستری ستاد سوخت قائم مقام معاون فنی در بیمه‌های اموال و مسئولیت: بیش از ۸۰ درصد بیمه‌گذاران بیمه نوین از خدمات راضی هستند صنعت بیمه یکی از غنی ترین منابع داده کشور را در اختیار دارد تأکید بیمه مرکزی بر تسهیل خدمات بیمه‌ای در نوروز و ماه مبارک رمضان مدیر عامل پست بانک ایران به اتفاق اعضا هیات مدیره و تعدادی از مدیران ستادی بانک به استان هرمزگان سفر می‌کنند

1

بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره از شعبه مرکزی بانک دی

  • کد خبر : 102493
  • 08 اسفند 1403 - 8:36
بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره از شعبه مرکزی بانک دی

مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک در بازدید از شعبه مرکزی بانک دی ضمن گفتگو با همکاران و مشتریان این شعبه، گزارشی از عملکرد شعبه دریافت کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این بازدید که علی اولیائی و محمد مومنی، اعضای هیأت‌مدیره نیز حضور داشتند، برات کریمی ضمن قدردانی از عملکرد همکاران شعب کشیک در خدمت‌رسانی به مشتریان در روزهای تعطیل گفت: تکریم مشتری، به ویژه خانواده معزز شهدا و سرعت عمل در ارائه خدمت باید رکن اصلی مشتری‌مداری در شعب بانک دی باشد.

وی ضمن دریافت گزارشی از عملکرد همکاران شعبه مرکزی در حوزه‌های ارزی، اعتباری، وصول مطالبات و … گفت: افزایش درآمدهای کارمزدی از محل فعالیت‌های ارزی باید مدنظر تمامی همکاران شعب باشد و با مجموعه اقداماتی که برای توسعه فعالیت‌های ارزی در بانک و جذب مشتریان شرکتی انجام شده است به زودی شاهد رشد بانک در این حوزه خواهیم بود.

وی ادامه داد: تمامی همکاران شعب باید با شناخت کامل از مشتری و نیازهای وی، تمامی خدمات و محصولات بانک را برای مشتریان تشریح کنند تا باعث تمرکز فعالیت‌های بانکی مشتری در بانک دی شوند.

کریمی مهمترین ماموریت بانک دی را خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دانست و تاکید کرد: سنگ بنای بانک دی بر خدمت رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید گذاشته شده است و تمامی تلاش همکاران باید افزایش رضایتمندی این عزیزان باشد.

در پایان این بازدید برات کریمی با تعدادی از مشتریان شعبه مرکزی گفتگو، و میزان رضایت مشتریان از عملکرد شعبه را ارزیابی کرد و رهنمودهایی برای بهبود کیفیت و تسریع در خدمت رسانی به همکاران ارائه داد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=102493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.