به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، با حضور دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران و جمعی از مدیران، همایش واحدهای صف و ستاد شعب بانک در استان مرکزی برگزار شد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در این نشست با اشاره به برنامه جامع راهبردی بانک برای سه سال آینده، گفت: این برنامه با رویکردی متفاوت از برنامههای ۱۷ سال گذشته، نقشه راه بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت تعیین خواهد کرد.
وی با اشاره به عملکرد موفق در بانک جذب منابع، پرداخت تسهیلات، مطالبات غیرجاری، سودآوری و نسبت کفایت سرمایه، گفت: منابع بانک تا پایان دی ماه ۴۱ درصد رشد داشته، همچنین بیش از ۹۲ درصد بودجه نیز پوشش داده شده است.
فتحعلی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی بانک، تصریح کرد: مدیریت بانک حفظ کرامت و شأن کارکنان، ایجاد فضای صمیمی با حفظ شئونات و مدیریت مشارکتی را در دستور کار قرار دارد؛ بر همین اساس از سال آینده ارزیابی کارکنان بر اساس شاخص کارت امتیازی متوازن (BSC)انجام خواهد شد.
![محصولات و خدمات بانک پویا و متنوع میشود](https://media.qardalhasan.ir/d/2025/02/08/4/7263.jpg?ts=1739014842000)
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با بیان اینکه بانک به دنبال توسعه خدمات خود در حوزههای مختلف از جمله تعهدات، ارز و … است، خاطرنشان ساخت: محصولات و خدمات بانک باید پویا و متنوع باشند و بتوانند نیازهای مختلف مشتریان را پوشش دهند بر همین اساس بانک برنامه دارد بر اساس نیاز مشتریان، خدمات و محصولات را شخصیسازی کند.
وی اضافه کرد: در طرح کسبوکار که مرکز ثقل برنامه جامع راهبردی است، مثلثی را تعریف کردهایم که در رأس آن، شناسایی مشتریان هدف قرار دارد. ما باید بدانیم که ۲۰ میلیون مشتری بانک، چه کسانی هستند، چه شغلی دارند و چه نیازهایی دارند. سپس، بر اساس این اطلاعات، محصولات و خدماتی متناسب با ذائقه آنها طراحی کنیم.
فتحعلی با تأکید بر لزوم بازنگری در آمایش سرزمینی شعب، تصریح کرد: بانک باید از کانالهای مختلفی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده کند که شامل شعب، دستگاههای خودپرداز، اینترنت بانک، همراه بانک و بانکداری دیجیتال میشود. در آینده، بانکداری متاورس نیز به این لیست اضافه خواهد شد.
![محصولات و خدمات بانک پویا و متنوع میشود](https://media.qardalhasan.ir/d/2025/02/08/4/7262.jpg?ts=1739014808000)
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران افزود: هدف ما این است که بتوانیم بخش بزرگی از مشتریان خود را به استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال تشویق کنیم و شعب بانک را به پاتوقی برای مشتریان خرد و شرکتی تبدیل کنیم.
وی با بیان اینکه برای اجرای این برنامه نیاز به بهبود زیرساختهای سختافزاری، نرمافزاری و مغزافزاری است، اظهار داشت: برای تحقق برنامههای تحولآفرین بانک، لازم است ساختار، سیستمها و فرایندهای بانک نیز متناسب با نیازهای جدید تغییر کنند.
فتحعلی گفت: کارکنان بانک باید از دانش و مهارت کافی جهت ارائه خدمات نوین به مشتریان برخوردار باشند. برای این منظور، لازم است برنامههای آموزشی مناسبی برای آنها طراحی و اجرا شود.
گفتنی است، در پایان این مراسم از شعب «قیام»، «آیتالله غفاری» و «رودکی» به عنوان شعب برتر استان مرکزی و از « رضا وهام» به عنوان مدیر استان تجلیل شد.
![محصولات و خدمات بانک پویا و متنوع میشود](https://media.qardalhasan.ir/d/2025/02/08/4/7259.jpg?ts=1739014784000)
![محصولات و خدمات بانک پویا و متنوع میشود](https://media.qardalhasan.ir/d/2025/02/08/4/7261.jpg?ts=1739014792000)