• امروز : سه شنبه - ۱۶ بهمن - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تمدید گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی برای هفتمین سال پیاپی از سوی بیمه تعاون واریز سود دوره  بهمن ماه ۱۴۰۳ صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی معاملات طلا در بورس کالا، اعتماد مردم را جلب کرده است/ این معاملات راهگشاست و باید توسعه یابد تجدید میثاق مدیران و کارکنان بیمه ایران با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) سخنرانی محمدرضا عربی مزرعه شاهی عضو هیات مدیره بیمه آسیا در پنل تخصصی ششمین همایش تامین مالی به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ جشنواره ۲۱ بیمه ملت تا پایان سال جاری تمدید شد توسعه تعاملات بانک توسعه صادرات ایران با شرکت‌های دانش‌بنیان بانک شهر؛ برترین بانک خصوصی کشور در حوزه ارزی فجر ملی/ تجدید میثاق مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) به مناسبت چهل و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی فجر ملی/ امکان هوشمندسازی خدمات سازمانی در اپلیکیشن بله ارائه خدمات جدید کاربردی در نرم افزار “همراه شهر پلاس”

2

فجر ملی/ امکان هوشمندسازی خدمات سازمانی در اپلیکیشن بله

  • کد خبر : 101290
  • 16 بهمن 1403 - 14:56
فجر ملی/ امکان هوشمندسازی خدمات سازمانی در اپلیکیشن بله

اپلیکیشن بله با فرآهم‌آوری زیرساخت بازو (بات)، بستری جذاب و کارآمد را برای سازمان‌ها فراهم کرده است تا بتوانند خدمات هوشمند و متنوع خود را به طیف وسیعی از کاربران ارائه دهند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه «سفیر بله» به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این زیرساخت، در دسترس کاربران سازمانی قرار گرفته است. این ویژگی راهی سریع و کارآمد برای برقراری ارتباط با مشتریان بوده که نه تنها هزینه ارسال پیامک را کاهش می‌دهد، بلکه امکانات متنوع و پیشرفته‌تری را نیز در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به ارتباط چندرسانه‌ای (شامل عکس و فیلم) و ارتباط تعاملی با کاربران بدون محدودیت کاراکتر اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های سامانه سفیر بله، ارائه و ارسال OTP (رمز یک بار مصرف) برای سازمان‌هاست تا با هزینه‌ای به مراتب کمتر از پیامک‌، بتوانند فرآیند تأیید هویت کاربران خود را بهبود بخشند. 

این سامانه برای ارسال رمز یکبار مصرف به عنوان راه‌حلی امن، سریع و اقتصادی و گزینه‌ای مناسب برای هر سازمانی است. سازمان‌ها خصوصی و دولتی می‌توانند از این سامانه در اپلیکشن بله بهره‌مند شوند وخدمات خود را به شیوه‌ای مدرن و کارآمد ارائه دهند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان و مشتریان ،جلب رضایت مشتریان از طریق امکان دسترسی آسان به تمام پیام‌های سازمان، ارسال سفیر بله با سرعت بسیار بالاتر نسبت به پیام کوتاه، امکان ایجاد سیستم مدیریت مالی شخصی، عدم وابستگی به اپراتورهای مخابراتی و امکان رصد بیشتر پیام‌های تقلبی (fraud) و جلوگیری از صدمه به مشتریان از دیگر مزایای این سامانه به شمار می‌رود.

گفتنی است این بستر در بازارهای دیجیتال جهانی نیز به سرعت رشد کرده و مزایای متعددی از جمله ایجاد ظرفیت تعامل مستمر با کاربر، سرعت بسیار بالا در ساخت و توسعه را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=101290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.