• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

۸۰۰ میلیارد تومان پروژه جدید شستا آماده بهره‌برداری است

  • کد خبر : 9277
  • 26 بهمن 1399 - 13:33
۸۰۰ میلیارد تومان پروژه جدید شستا آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شستا گفت: حدود ۸۰ پروژه جدبا سرمایه‌گذاری ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است که با تدبیر وزیر تعاون هر ۴۵ روز یک بار پروژه‌ها را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

ایرنا، «محمد رضوانی‌فر»  درخصوص افتتاح پروژه‌های شستا اظهار داشت: در طول سال جاری ۳۳ پروژه را با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۱۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساندیم.

وی درخصوص سهام شستا در بورس و صیانت از حقوق سهامداران به ایرنا، اظهار داشت: همواره تاکید کردیم که نگاه به سهامداری و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه، باید بلندمدت باشد به خصوص در سهم‌هایی با ظرفیت و ارزندگی بالا دارد.

رضوانی‌فر افزود: سهم بنیادی مثل شستا با نگاه بلندمدت سهم شایسته‌ای است و همواره توصیه کردیم افرادی که در عرضه اولیه با ما همراه بودند همواره سهامدار ما باشند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه به صورت جدی خود را متعهد به چارچوب تعهداتی سهامداران می‌دانیم، گفت: تمام شرکت‌های بورسی ما براساس ضوابط موجود بازارگردانی دارند و مازاد خرید در چهار تا پنج ماه گذشته که بازارگردانی را انجام می‌دهیم بیش از چهار هزار میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: با اخذ مجوز از مراجع ذیربط اوراقی که امکان حمایت از برخی سهام‌ها را فراهم می‌کرد را منتشر کردیم و انتشار اوراق حمایتی دیگر را نیز در برنامه داریم.

رضوانی فر تاکید کرد: شنیدن اخبار خوب و امیدبخش همچون تولید محصولا جدید معدنی و فلزی و اکتشاف معادن و مواردی از این دست بر ارزش دارایی و روند سودآوری دارایی‌ شرکت‌ها موثر است، این اطمینان را می‌دهد که سرمایه‌گذاری در شستا و زیرمجموعه آن، سهامداری با آتیه و منافع اقتصادی بالاست.

وی خطاب به سهامداران شستا گفت: خبر خوش سهامداران این است که علاوه براینکه شستا افزایش سرمایه از محل سهام جایزه و سود اندوخته که مصوبه آن را از سازمان بورس گرفت داشتیم به زودی با برگزاری مجمع ۷۷ درصد افزایش سرمایه خواهیم داشت.

مدیرعامل شستا افزود: افزایش سرمایه تجدید ارزیابی دارایی زیرمجموعه شستا نیز دو ماه یگر عملیاتی می‌شود و قرارداد توافقنامه با کانون کارشناسان دادگستری منعقد شده و کار ارزش گذاری و ارزیابی دارایی‌ها آغاز شده است.

وی درخصوص سود خالص شستا گفت: طبق آخرین آمار سود خالص شستا در سال مالی منتهی به ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال مالی قبل ۱۵ هزار میلیارد تومان و سال مالی قبل‌تر از آن ۴۴۰۰ میلیارد تومان رشد داشت و این نشان از جهش معنادار سود شرکت‌های زیرمجموعه شستاست.

همچنین روز گذشته ۲۰۰ محصول جدید شستا رونمایی شد که بیش از ۴۴ مورد آنها شامل دارو، نخ تایر صبا و محصول شرکت بارز بود که برای اولین بار در کشور عرضه می‌شد و یکصد میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی ایجاد می کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=9277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.