• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

۶۰هزار میلیارد ریال سهم بانکداری شرکتی در سال ۹۹ از تسهیلات اعطایی بانک کارآفرین

  • کد خبر : 6366
  • 15 دی 1399 - 10:48
۶۰هزار میلیارد ریال سهم بانکداری شرکتی در سال ۹۹ از تسهیلات اعطایی بانک کارآفرین

۶۰هزار میلیارد ریال سهم بانکداری شرکتی در سال ۹۹ از تسهیلات اعطایی بانک کارآفرین است.

مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم رونمایی از محصولات جدید بانک کار آفرین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و تقدیر از اقدام جدید دولت برای تهیه واکسن کرونا این اقدام را قدرت نمایی علمی کشور خواند و گفت: این روال نشان داد که به قدرت علمی رسیده ایم که بدون کمک از دیگر کشورها توان تولید ورفع نیازهایمان را داریم .
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین ، محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه هیچ گزارش حسابرسی  غیر مقبولی را نمی پذیریم گفت :گزارشهای ثبت شده از عملکرد شش ماهه بانک در سال ٩٩ نشان می دهد که تمام گزارش های شرکتهای تابعه  مقبول و سودهای سه رقمی ثبت شده است.
وی با اشاره به عملکرد بانک در سال ٩٩ گفت: در سال ٩٨ قرار را بر این گذاردیم تا برنامه توسعه  بانک بصورت دو ساله تبیین شود،  بر این اساس قصد داریم تا برنامه بعدی را نیز بصورت دو ساله و برای سال  ۱۴۰۱-۱۴۰۰برنامه ریزی کنیم.
فرزین با تاکید بر این که در سال گذشته و سال جاری هم در بخش سامانه ها و هم محصولات پیشرفتهای خوبی داشتیم ادامه داد: نخستین پروژه اجرایی سال ٩٩ ، بحث برندینگ بود که بخش زیادی از آن انجام و در دست اجراست که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل بانک کارآفرین یکی دیگر از اقدامات مناسب بانک را ایجاد بانکداری شرکتی خواند و افزود: ایجاد این مدیریت موجب شد تا ٢۵٢ مشتری جدید در سال ۹۹ به بانک افزوده و از این محل  ۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات  جدیدپرداخت شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=6366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.